  • 1. Data: 2009-03-22 10:47:21
    Temat: Kredyt Bank kolejny raz w tym miesiącu leży
    Od: "cristall" <t...@d...pl>

    Chyba najbardziej fatalny bank jeżeli chodzi o kanały elektroniczne na
    początku miesiąca pad Videotela dziś totalna wysypa kb24.pl
    czas zamknąć konto w takiej prowizorce.

  • 2. Data: 2009-03-22 20:18:50
    Temat: Re: Kredyt Bank kolejny raz w tym miesiącu leży
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > czas zamknąć konto w takiej prowizorce.

    Też zrobiłem to kilka miesięcy temu. Przykro patrzeć jak mój pierwszy bank z
    nowoczesnego 10 lat temu, staje się coraz bardziej zbliżony do SKOK-ów i to
    tych przyparafialnych, bo niektóre skoki mają lepszą ofertę od tego
    "banku"...

    Pytanie tylko, co się stało przez te 10 lat, że bank tak podupadł?

    AS