  • 1. Data: 2009-03-21 18:41:22
    Temat: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Witam,

    Czy kiedykolwiek w historii Citibank oferował klientom KK na zasadzie
    opt-out? Czyli, wyślemy ci kartę, jak nie powiesz że nie chcesz w
    przeciągu 14 dni, to znaczy, że się zgodziłeś....

    Właśnie ktoś mnie spytał, bo dostał po 3 latach papier, że wisi 3 opłaty
    roczne po 30 zł + jeszcze coś... i boi się, że będzie musiała zapłacić
    kupę kasy. Szczególnie, że ta karta nigdy nawet nie była używana, ba,
    nie była odpakowana z koperty. Limit niby 2000 zł... dziś obejrzę te
    papiery wszystkie co Citi wysyłało, to będę wiedział więcej.

    Osoba zarzeka się, że nic podpisywała, nigdy do czynienia z Citi nie miała.

    Aż ze zdziwienia usiadłem.. ja rozumiem różne pseudobanki potrafią robic
    takie akcje, ale Citi?

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-03-21 19:25:25
    Temat: Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 19:41, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:
> [...]
    > opt-out? Czyli, wyślemy ci kartę, jak nie powiesz że nie chcesz w
    > przeciągu 14 dni, to znaczy, że się zgodziłeś....

    Wrzesień 2003, dostałem Citi MC Gold z limitem 10000PLN i
    zastrzeżeniem, że jeśli ie zwrócę karty w przeciągu trzech dni od daty
    otrzymania (sic !), umowa wchodzi w życie. Stare, dobre czsy...

  • 3. Data: 2009-03-21 19:30:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid> writes:

> [...]
    > więcej.
    >
    > Osoba zarzeka się, że nic podpisywała, nigdy do czynienia z Citi nie miała.

    Bez jaj. Raczej obstawiałbym, że "coś,kiedyś" podpisała, może
    niekoniecznie było tam wyraźnie napisane o karcie. Może miała znajomego
    naganiacza, któremu chciała pomóc w wykręceniu limitów sprzedażowych.

    Inna opcja to taka, że zgubiła dowód, i ktoś wziął tą kartę za nią...
    KJ

    --
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 4. Data: 2009-03-21 19:31:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Wrzesień 2003, dostałem Citi MC Gold z limitem 10000PLN i
    > zastrzeżeniem, że jeśli ie zwrócę karty w przeciągu trzech dni od daty
    > otrzymania (sic !), umowa wchodzi w życie. Stare, dobre czsy...

    I wcześniej nie miałeś, żadnych kontaktów z Citi?
    KJ

    --
    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 5. Data: 2009-03-21 19:37:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 20:31, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > I wcześniej nie miałeś, żadnych kontaktów z Citi?

    Miałem. Golda 30000 PLN od 1998 roku.

  • 6. Data: 2009-03-21 19:38:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    invalid> wrote:

    > Osoba zarzeka się, że nic podpisywała, nigdy do czynienia z Citi nie miała.

    Nie chce mi się wierzyć...

  • 7. Data: 2009-03-21 19:40:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

  • 8. Data: 2009-03-21 19:47:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Miałem. Golda 30000 PLN od 1998 roku.

    Taki limit 11 lat temu ? Pięknie :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-03-21 19:58:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 20:47, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Taki limit 11 lat temu ? Pięknie :)

    W 1998 roku było 20000, potem sukcesywnie podwyższali. W ogóle to były
    inne czasy. Pekao SA rozdawało wtedy limity bez opamietania,
    zarabiałeś 5000 netto i dostawałeś konto VIP z limitem odnawialnym
    50000PLN i wypasioną kartę kredytową. Citibank posiadaczom goldów
    oferował zniżkowe bilety British Airways, np. za 600 USD mogłeś
    poleciec do Santiago de Chile...Bank Śląski, nie pytając się o nic, za
    same wpływy, przyznał mi limit w koncie 10000 PLN. BOŚ kredyt na zakup
    akcji w rachunku maklerskim standardowo lewar 7 razy środki
    własne...Łza się w oku kręci...Coś się spieprzyło po 1999 roku, kiedy
    schładzanie gospodarki, zaordynowane przez BalceGeniusza zaczynało
    przynosić wymierne efekty.

  • 10. Data: 2009-03-21 20:07:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > własne...Łza się w oku kręci...Coś się spieprzyło po 1999 roku, kiedy
    > schładzanie gospodarki, zaordynowane przez BalceGeniusza zaczynało

    Ja w 1998 r. to ledwo co zacząłem naukę w LO więc raczej nie były to
    moje czasy :)

    Aczkolwiek brzmi to lepiej niż to co jest teraz, tyle że wtedy 5k PLN to
    były trochę inne pieniądze niż obecnie.

    --
    Mithos