  • 31. Data: 2019-01-09 00:02:59
    Temat: Re: Ubiłem krokodyla
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@o...pl> writes:

    > żaba to dawny BZWBK a obecnie Santander

    A właściwie to skąd ta żaba? Bo zielone? BNP Paribas też był.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    People say I live in my own little fantasy world... well, at least they

  • 32. Data: 2019-01-09 15:17:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 23:46:26 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Świnka == BGŻ Optima
    > - to chyba "naklejka" kolegi Eneuela :D
    > jakiś czas nie używana, bo i nic się tam nie dzieje - zeszli na psy :/

    On chyba dalej w skojarzeniach poszedł i dosadniej "chlewem" ich nazywa (być może
    dlatego, że ma tam kilka kont-świnek, co jest dobrym sposobem na ich pomysły z
    "promocjami") ;>

  • 33. Data: 2019-01-09 15:20:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 23:50:20 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > żaba to dawny BZWBK a obecnie Santander
    > - bank z "czerwoną kupą" w logo - ROTFL

    Gwoli ścisłości santander "duży" ma białą kupę na czerwonym tle, a czerwoną na białym
    ma teraz "mniejszy" santander consumer (wcześniej mieli białą na czerwonym).

    > Nawet przez chwile zastanawiałem się czy się nie przylepi do niego :D
    Mi to się nie skojarzyło, ale jak przeczytałem o tym w komentarzy u samcika, to
    przeżyłem coś w rodzaju satori.
    Ciekawe, czy aż tak bardzo nie lubili nazywania ich żabą, że aż kupę zaryzykowali -
    ale widać skutecznie, bo takie kopro-skojarzenia dowcipne być przestają bardzo szybko
    :(

  • 34. Data: 2019-01-09 15:38:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 00:04:37 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > A właściwie to skąd ta żaba? Bo zielone? BNP Paribas też był.

    Tzn. BNP był zielony? Czyli już nie jest? Bo raczej ogólnie istnieć to istnieje,
    nawet do pierwszej szóstki trafił (tzn. nie dlatego, że jest szósty, bo akurat z ing
    równo idą na pozycjach 5 i 6, tylko po łyknięciu raifiego nie ma już tak, że jest
    pierwsza piątka i druga piątka, a właśnie pierwsza szóstka, potem spora dziura, i
    cztery banki dopełniające pierwszą dziesiątkę, choć citek na 10. miejscu mocno
    odstaje, a będzie jeszcze mocniej, jak mille łyknie eurobank, a getout połączy się z
    ideą).

    Ale i tak jego zieloność jest niczym w porównaniu do zieloności żaby - szczególnie w
    oddziałach na zachodzie, gdzie zielone marmury i miedziane poręcze ;)
    Choć rzeczywiście są nieco niekonsekwentni, jak już czerwony pasek na dole logo mieli
    to remontowane oddziały robili bardziej na szaro (wcześniej był na zielono plus
    kontuar godny przedwojennej apteki) - ale teraz znów przerabiają na mega czerwono,
    wczoraj zajrzałem przez drzwi do tego "mojego", czerwono jak w piekle. Tzn. to był
    ten "klasyczny" wbk, bo obok domu mam też "post-db", tam póki co w wystroju wnętrz
    (poza strojami służbowymi dla pań - bardzo na plus ;) zmian nie ma, jedynie zmienili
    godziny otwarcia - strasznie kretyńsko, bo było 9-17, a po drugiej stronie kładki w
    "klasycznym" bodajże 10:30-18:00, a teraz jest 10-17:30.

  • 35. Data: 2019-01-09 15:44:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    Eee, chyba nie https://www.santander.com/

> [...]
    >Ciekawe, czy aż tak bardzo nie lubili nazywania ich żabą, że aż kupę
    >zaryzykowali - ale widać skutecznie, bo takie kopro-skojarzenia

    No gdzie, przeciez logo jest globalne.

    Albo Hiszpanie inaczej sr^H^H kupe robia i nie maja takich skojarzen,
    albo wiecie rozumiecie - to jest nasze logo, prezesowi sie podoba,
    zatwierdzone przez zarzad, i tego sie bedziemy trzymac.

    I jak znam zycie, to jest jeszcze coroczna oplata licencyjna za logo

    J.

  • 36. Data: 2019-01-09 16:41:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Tzn. BNP był zielony? Czyli już nie jest? Bo raczej ogólnie istnieć to

    Ekhem. Powiedz mi jak z tego, że "był" wynika, że "nie jest". Bo mi się
    wydaje, że nic na temat stanu obecnego nie napisałem.

    KJ

    Samsung Wave to badziewie ...

  • 37. Data: 2019-01-09 16:51:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Gwoli ścisłości santander "duży" ma białą kupę na czerwonym tle, a czerwoną na
    białym ma teraz "mniejszy" santander consumer (wcześniej mieli białą na czerwonym).

    Podziwiać Cię za rozróżnianie kup? ;)
    Mnie bez różnicy, kupa jest kupą, mnie kupy jakoś nie ekscytują.
    Ja tam po prostu widzę kupę na talerzu. W naszych narodowych kolorach. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 38. Data: 2019-01-09 17:16:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 16:51:29 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    > Mnie bez różnicy, kupa jest kupą, mnie kupy jakoś nie ekscytują.
    > Ja tam po prostu widzę kupę na talerzu. W naszych narodowych kolorach. :D

    Podziwiać nie musisz, ale tutaj chodzi o rozróżnianie banków, bo "santander" i
    "santander consumer" to są jednak naprawdę osobne banki i klient jednego nic w drugim
    nie załatwi, niezależnie od tego, że mają wspólnego zagranicznego właściciela.

  • 39. Data: 2019-01-09 17:30:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    nie załatwi, niezależnie od tego, że mają wspólnego zagranicznego właściciela.

    Ostatnio dostałem kilka e-maili od holenderskiego Santander Consumer z
    umowami dotyczącymi udzielonego mi kredytu na zakup w MediaMarkt
    Eidhoven na ponad 2,5 tys euro. Od kilku lat nie oddalałem się zbytnio
    od Warszawy, stąd trochę mnie to zainteresowało. ;)
    I taka ciekawostka: nazywają się Santander Consumer a adres e-mail mają
    w domenie santander.nl.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 40. Data: 2019-01-09 17:41:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 16:41:26 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Ekhem. Powiedz mi jak z tego, że "był" wynika, że "nie jest". Bo mi się
    > wydaje, że nic na temat stanu obecnego nie napisałem.

    Hmm, możemy sobie podyskutować, jakie to czasy mamy w języku polskim, i porównać np.
    do angielskiego.
    "Był" to dla mnie "był, a nie jest".
    "Jest" to "jest, mógł być, mógł nie być".

    Ale tak czy siak i tak nigdy nie był ani też nie jest tak zielony jak był wbk.

    Swoją drogą trzeba by dla BNPP wymyślić jakąś ksywkę, kiedyś to była popierdółka,
    więc mało się o nim pisało, teraz urósł poprzez fagocytowanie. Ale żabą już nie
    będzie, wykorzystane.