  • 1. Data: 2018-11-22 12:23:38
    Temat: ile będą pobierały PPK opłaty
    Od: marios <d...@f...gd>

    Myślę że to dobra grupa do zapytania.
    Czy ktoś mi może wytłumaczyć łopatologicznie na czym polega:

    ".. nie będzie mogło być większe niż 0,5 proc. wartości aktywów netto w
    skali roku. Całkowity limit opłat pobieranych przez instytucje finansowe
    określono na poziomie do 0,6 proc. wartości aktywów netto takiej instytucji"

    https://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/wiadomos
    ci/aktualnosci/-/asset_publisher/M1vU/content/id/648
    4694

    O całości? -rocznie? Od nowej wpłaty, od ...?