  • 41. Data: 2019-01-09 17:52:40
    Temat: Re: Ubiłem krokodyla
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Tego mi nie brakuje.
    > Moje wnuki też cieszą się, że mają takiego wyluzowanego dziadka. :)

    Słuchaj w takim razie wyluzowany dziadku. Mnie najbardziej przed laty na
    grupie rozbawiła nazwa: "bank do pieszczot" Kojarzysz co to za bank?
    Już dawno nie istnieje.
    Ale miałem ubaw. :):):)

  • 42. Data: 2019-01-09 18:16:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Hmm, możemy sobie podyskutować, jakie to czasy mamy w języku polskim, i porównać
    np. do angielskiego.
    > "Był" to dla mnie "był, a nie jest".

    No to może czas zweryfikować uzus. Dla mnie "był" to "był". Bez wdawania
    się w dywagacje czy "jest" czy "nie jest".[1]

    > "Jest" to "jest, mógł być, mógł nie być".

    To dlaczego "był" traktujesz inaczej?

    [..]

    KJ

    [1] oczywiście, z kontekstu czasami może wynikać coś innego. Ale to inna
    kwestia.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie

  • 43. Data: 2019-01-09 19:28:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 17:52, wiatrak pisze:

    > rozbawiła nazwa: "bank do pieszczot"  Kojarzysz co to za bank?
    > Już dawno  nie istnieje.
    >  Ale miałem ubaw. :):):)

    Nic mi na myśl nie przychodzi.
    Ale ciekaw jestem który się tak skojarzył. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 44. Data: 2019-01-09 19:35:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Nic mi na myśl nie przychodzi.
    > Ale ciekaw jestem który się tak skojarzył. ;)

    Dominet?
    KJ

    Let no guilty man escape.
    -- U. S. Grant

  • 45. Data: 2019-01-10 12:28:31
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Dominet?

    Bingo! Dominet Bank.

  • 46. Data: 2019-01-10 22:30:15
    Od: ń <k...@t...sie>

    Mnie się zafiksowało na CreditAnstalt ;-)

    -----