  • 1. Data: 2018-11-22 11:29:56
    Temat: Santander tlomaczy guglem?
    Od: "n" <...@...e>

    Klient wpłatoamatuje xxx zł (śmieszne jest wpisanie błednego pin, sprawdzcie sobie
    dla rozrywki, ale ja nie o tym).
    Klient dostaje maila "Twoje saldo rachunku wzrosło o xxx zł"
    Po jakimś czasie klient dostaje kolejnego maila "W związku ze wpłatą xxx zł na Twoje
    karcie yyyy została zablokowana kwota +xxx zł".
    Powodzenia u emerytek!

  • 2. Data: 2018-11-22 11:45:54
    Temat: Re: Santander tlomaczy guglem?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-11-22 o 11:29, n pisze:
> [...]
    > Po jakimś czasie klient dostaje kolejnego maila "W związku ze wpłatą xxx zł na
    Twoje karcie yyyy została zablokowana kwota +xxx zł".

    A emerytki odbierają maile?

  • 3. Data: 2018-11-22 12:48:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2018 11:45:51 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > A emerytki odbierają maile?

    Wypraszam sobie, moja mama odbiera, a od dziś jest już w 100% emerytką (wcześniej
    była 200%, bo miała i emeryturę i dalej w tym samym miejscu pracowała).
    Ale twardo siedzi w PKO, nie da się jej stamtąd ruszyć, choć kiedyś na db jako drugie
    dała się namówić oraz na simplicity z telefonem w promo ;>

  • 4. Data: 2018-11-22 13:29:10
    Od: "n" <...@...e>

    Do emerytek dzwoni automat i czyta "W związku z wpłatą xxx zł na Twojej karcie yyyy
    została zablokowana kwota +xxx zł".
    Karetka nie dojedzie i ZUS podziękuje...

    -----

  • 5. Data: 2018-11-22 13:39:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2018 13:29:17 UTC+1 użytkownik n napisał:
    > Do emerytek dzwoni automat i czyta "W związku z wpłatą xxx zł na Twojej karcie yyyy
    została zablokowana kwota +xxx zł".

    No dobra, ale z jakiego tekstu w jakim języku miało to niby zostać błędnie (tzn.
    góglowo ;) przetłumaczone?

    > Karetka nie dojedzie i ZUS podziękuje...

    Hmmm, a może to jakiś tajny protokół do porozumienia państwa z bankami, jak w pakcie
    R-M - z wierzchu pięknie i ładnie, proste wnioski 500+, 300+, ePUAP itp. - a pod
    spodem program eutanazji emerytów takimi komunikatami...