  • Data: 2018-01-17 11:01:22
    Temat: Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Heja.
    Zapytam tutaj ponieważ grupa o ubezpieczeniach jest niedziałająca a tu zagląda troche
    luzi którzy moga coś wiedzieć na ten temat.

    Jak wygląda ubezpieczenie a później ewentualne likwidowanie szkody w lokalu w którym
    sie nie mieszka?

    Bylem pytac o to w PZU i Pani mi opowiedziala ze jak nie mieszkam to nie moge
    ubezpieczyc a nawet jak ubezpiecze to tylko "pożarówka" bo za sprzęty odszkodowania
    nie dostane bo tam ubezpieczony nie mieszka.

    Troche mnie to zdziwiło bo przecież zameldowanie nie powinno byc wymagane w takim
    wypadku.

    Wynajmowane lokale mozna ubezpieczyc, firme w której sie nie mieszka też.

    Pani mnie zdezinformowała albo rzeczywiście jakies obostrzenia w tym temacie są?
    Poczytałem troche OWU i tam tez nie znalazlem obostrzeń tego typu ale może źle
    szukałem i jakoś zawoalowane są?

    Są jakieś problemy z ubezpieczaniem czegoś gdzie sie nie mieszka?

    Np. dom po babci stojący niezamieszkały z jakimis sprzętami w środku na okoliczność
    dewastacji przez bande nastolatków itp?

    --
    Pozdrawiam.
    Lukasz