  • Data: 2018-01-18 08:21:35
    Temat: Re: Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 21:27:00 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    kradzieży/dewastacji przez obcych.

    > czyli od zdarzeń losowych oraz od kradzieży

    zabezpieczenia to rolety na oknach. Nie jest specjalnie wyremontowany ale i nie
    zaniedbany.

    > ktoś z rodziny czy wynajmowany?

    które trudno wycenić - wartośc sentymentalna).

    przypadku kiedy coś sie stanie nie było problemów z tym że polisa tego nie pokryje bo
    któryś tam paragraf wyklucza ochrone z jakiegoś dziwnego powodu.

    > czyli dom + el. stałe na ok. 250kzł
    > ruchomości 30-50kzł
    > i nie ma czegoś takiego jak "wartosć sentymentalna", liczy się cena
    > rynkowa, wartość odtworzeniowa
    >
    > jeżeli masz np. stół przy którym odbyło się jakieś ważne (dla rodziny)
    > wydarzenie to liczy się jedynie szacunkowa wartość rynkowa tego stołu,
    > no chyba, że to antyk/dzieło sztuki, wtedy konieczna stosowna wycena

    Tak, mam tego świadomość. Dlatego też dokładnie tak to nazwałem. Wiem ze nikt nie
    zapłaci za szkodę ręcznie robionego stołu więcej niz warty jest dobrej jakosci stół
    ze sklepu.

    > do wyceny potrzebuję adres, powierzchnię domu, murowany czy drewniany,
    > rok budowy

    Podeślę emailem.

    > jak dla mnie to byłby akt wandalizmu/dewastacji, ale jeszcze nie
    > słyszałem, aby ktoś ubezpieczał samą działkę od takiego ryzyka...muszę
    > zapytać
    >
    > na jaką SU chciałbyś działkę ubezpieczyć?

    Nie mam pojęcia ile może kosztować usunięcie szkody w postaci zaśmiecenia działki.
    Usunięcie gruchy betonu to pewnie koszt 5-10kpln.
    Usunięcie wylanego oleju podobnie.

    Choć pewnie można się zdziwić. Mysle ze w takim wypadku SU to 50kpln i to brane z
    zapasem...