  • Data: 2018-01-18 20:17:56
    Temat: Re: Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-18 o 08:21, s...@g...com pisze:

    > Tak, mam tego świadomość. Dlatego też dokładnie tak to nazwałem. Wiem ze nikt nie
    zapłaci za szkodę ręcznie robionego stołu więcej niz warty jest dobrej jakosci stół
    ze sklepu.

    dlatego od razu to wyjaśniłem, aby pózniej (w razie szkody) nie było
    jakiegoś problemu

    > Podeślę emailem.
    ok

    > Nie mam pojęcia ile może kosztować usunięcie szkody w postaci zaśmiecenia działki.
    > Usunięcie gruchy betonu to pewnie koszt 5-10kpln.
    > Usunięcie wylanego oleju podobnie.
    >
    > Choć pewnie można się zdziwić. Mysle ze w takim wypadku SU to 50kpln i to brane z
    zapasem...

    tak z czystej ciekawości zapytam czy TU ubezpieczają od takich ryzyk, bo
    zwykłe działek niezabudowanych się nie ubezpiecza

    --
    pozdrawiam
    RobertS