  • 1. Data: 2002-01-12 10:10:06
    Temat: Re: Uaktualnilem program "Interesik" ... nowa wersja 1.0.0.2
    Od: VG <v...@p...onet.pl>

    > Prawdopodobnie o to, co było poruszane na pl.biznes.banki
    > Ktoś tam stwierdził, że ten program wysyła wszystkie wpisane dane internetem
    > do autora programu. Inni też to stwierdzili.

    Zgadza sie, program INTERESIK prubuje cos wysylac przez internet.
    Sprawdzilem to za pomoca fire walli, "Norton Fire Wall" i "Jammer".

    VG

  • 2. Data: 2002-01-12 11:00:11
    Od: "Konrad" <k...@s...com.pl>

    Witam Panstwa.

    Tydzien temu napisalem o udostepnieniu programu "Interesik..."
    Dzis wrzucilem na www.konri.com nowa wersje (1.0.0.2)

    Oto zmiany:

    1. Nie można było dodać kredytu z oprocentowaniem 0%
    2. Żle działała opcja "Nowy plik"
    3. Poprawiłem kilka błędów w kalendarzu miesięcznym.
    4. Dodałem ukrywanie zakładek nie używanych.
    5. Automatyczna weryfikacja wersji programu.
    6. Zmiana rozmiaru pola "Aktualny stan finansowy", pozwalająca na
    zwiększenie w miarę potrzeby widocznego panelu danych.
    7. Obciążanie konta gotówki (po zatwierdzeniu przez użytkownika) przy
    wpłacie na rachunek bankowy.
    8. Dodano zabezpieczenie każdego z plików osobnym hasłem!
    9. Dane w plikiach, dla których wybrano ochronę hasłem, są dodatkowo
    kodowane!
    10. Dodałem eksport do pliku MS Excel (operacje gotówkowe, lokaty, konta,
    kredyty, waluty, kursy walut) !!! Teraz można bardzo szybko zaktualizować
    kursy walut w arkuszu kalkulacyjnym!
    11. Do większości pól edycyjnych przyjmujących wartości zmiennoprzecinkowe
    dodałem podręczny kalkulator. Kalkulator uaktywniany jest przyciskiem
    "Insert".
    12. Dodałem opcję alarmu!

    Pozdrawiam

    Konrad
    k...@s...com.pl
    http://www.konri.com

  • 3. Data: 2002-01-12 11:28:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    a dalej przesyla wszystki internetetem do wlasciciela, co bylo tutaj juz
    portoszane??

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-12 13:59:38
    Od: "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl>

    > a dalej przesyla wszystki internetetem do wlasciciela, co bylo tutaj juz
    > portoszane??

    Cześć,
    o co _dokładnie_ Ci chodzi?

    Przez te kilka literówek trudno wychwycić sens Twojej wypowiedzi...
    T.

  • 5. Data: 2002-01-12 14:22:06
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> [...]

    Ktoś tam stwierdził, że ten program wysyła wszystkie wpisane dane internetem
    do autora programu. Inni też to stwierdzili.

    Jan Werbinski

  • 6. Data: 2002-01-12 14:57:29
    Od: "Mania" <c...@w...pl>

    > Prawdopodobnie o to, co było poruszane na pl.biznes.banki
    > Ktoś tam stwierdził, że ten program wysyła wszystkie wpisane dane internetem
    > do autora programu. Inni też to stwierdzili.

    Wasze windowsy tez wysylaja i jakos wam to nie przeszkadza...

  • 7. Data: 2002-01-12 15:27:24
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 12 Jan 2002 15:22:06 +0100, "Jan Werbiński"
    <j...@h...com> wrote:

    >Prawdopodobnie o to, co było poruszane na pl.biznes.banki
    >Ktoś tam stwierdził, że ten program wysyła wszystkie wpisane dane internetem
    >do autora programu. Inni też to stwierdzili.

    Program rzeczywiscie probuje laczyc sie z internetem. Autor tlumaczy
    to tak:

    "Program w czasie działania sprawdza co jakiś czas czy użytkownik nie
    jest podłączony do sieci Internet, jeżeli tak to próbuje pobrać
    banerek - jego wielkość nie przekracza wielkości standartowego gif'a o
    rozmiarze 300x80 pikseli."

    "Pojawienie się tej informacji zasugerował mi pewien użytkownik, za co
    serdecznie mu dziękuję. Przyznaję się do zaniedbania w tym kierunku.
    Program łączy się z serwerem konrad.skynet.com.pl poprzez protokół
    HTTP - wszelkie inne niejawne połączenia nie są dziełem mojego
    programu i należy je sprawdzić. Program w żadnym wypadku nie wysyła
    jakichkolwiek danych - jest to niezgodne z prawem i wbrew wszelkim
    zasadą etykiety!"

    Jesli chodzi o opinie o samym programie to mnie osobiscie bardzo
    draznia bledy ortograficzne - nie tylko w powyzszym tekscie z WWW, ale
    i w samym programie.
    Proponuje autorowi przepuscic teksty ze swojego programu chociaz przez
    Word'a.

    PGR

  • 8. Data: 2002-01-12 15:30:28
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 12 Jan 2002 15:27:24 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >Jesli chodzi o opinie o samym programie to mnie osobiscie bardzo
    >draznia bledy ortograficzne

    ... i merytoryczne:

    Czy dopisac wplate na konto jako operacje gotowkowa obciazajaca konto
    gotowkowe?

    Czy dopisac obciazenie konta jako operacje gotowkowa uznajaca konto
    gotowkowe?

    PGR

  • 9. Data: 2002-01-13 09:56:55
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@p...onet.pl>, VG wrote:

    > Zgadza sie, program INTERESIK prubuje cos wysylac przez internet.
    > Sprawdzilem to za pomoca fire walli, "Norton Fire Wall" i "Jammer".
    >
    > VG

    Moze napiszecie cos wiecej na ten temat? WIem ze tam mozna uaktualniac
    kurs walut itd, byc moze to nie sa jakies takie szkodliwe zamiary autora.
    Pytanie co dokladnie jest wysylane autorowi programu?

    Pozdrawiam

    Nordek

  • 10. Data: 2002-01-13 10:48:41
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    VG co pomyślał to powiedział, a brzmiało to tak:

    >Zgadza sie, program INTERESIK prubuje cos wysylac przez internet.

    To jeszcze nie znaczy, ze wysyla dane o uzytkowniku.

    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --