  • 1. Data: 2002-01-12 10:11:58
    Temat: Nowy ranking?
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

    Widzieliście to?

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/edu/art.html?id=2
    56

    Powiedziałbym, że wnioski są nieco zaskakujące
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-01-12 10:15:15
    Temat: Re: Nowy ranking?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ta Fortis jeszcze 3 zlote :)
    I pewnie jeszcze "VC po 6 miesiacach" ;)
    Ja testuje - zlozylem wnosek do LGNetu i Multibanku :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-12 10:17:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak przegladam lukas-e konto - ma takie plusy, ktorych nie ma mBank - a
    dlaczego ich nie ma??? Boze - to samo co z Expanderem - zarabiac musza to
    daja pewnie tym co wiecej na rekklama daja

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-12 10:44:20
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message news:a1p2di$6ml$1@news.onet.pl...
    > Tak przegladam lukas-e konto - ma takie plusy, ktorych nie ma mBank - a
    > dlaczego ich nie ma??? Boze - to samo co z Expanderem - zarabiac musza to
    > daja pewnie tym co wiecej na rekklama daja

    Normalka....
    Tak zwany artykuł sponsorowany .

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-01-12 12:10:32
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "nicolas" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    : Widzieliście to?
    : Powiedziałbym, że wnioski są nieco zaskakujące

    Skąd oni w mBanku wytrzasnęli token, a w Inteligo zgubili listy haseł.
    Inteligo i mBank minus 2 pkt. W Pekao odpis przelewu kosztuje chyba 3 PLN a
    nie 10? I wg mnie bezsensu jest przyznawanie 1 pkt za oprocentowanie ROR-u!
    Przecież zawsze nadwyżkę mogę wpłacić na lokatę.

    Amehat

  • 6. Data: 2002-01-14 09:38:24
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    camokiller <c...@h...pl> wrote:

    > Normalka....
    > Tak zwany artykuł sponsorowany .

    A w czym problem bo ja widze wiele zalet ekonta (pro)
    w poronaniu do mbanku. Czy mam wymieniac ?

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 7. Data: 2002-01-14 10:04:21
    Od: "gryz0N" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> w artykule
    news:a1u8ug$247$17@news.tpi.pl napisał...

    > A w czym problem bo ja widze wiele zalet ekonta (pro)
    > w poronaniu do mbanku. Czy mam wymieniac ?

    tak :)

    pozdr.
    gryz0N