  • 11. Data: 2002-01-13 16:15:56
    Temat: Re: Uaktualnilem program "Interesik" ... nowa wersja 1.0.0.2
    Od: "janusz" <u...@s...com.pl>

    A co taki program może przesyłać o mnie ???
    Chyba ktoś tu cierpi na manię prześladowczą , hehe...

    Jak nie chcesz to w ogóle nie musisz się łączyć z netem......

  • 12. Data: 2002-01-13 18:01:23
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    Tobi wrote:

    > VG co pomyślał to powiedział, a brzmiało to tak:

    > To jeszcze nie znaczy, ze wysyla dane o uzytkowniku.

    to mozna sprawdzic wystarczy sniffer i pare pare dni na zabawe... zobaczy sie
    co jest wysylane a co nie 8-)

    --
    \_/
    mo0! ( _ ) -(_)-

  • 13. Data: 2002-01-13 21:17:05
    Od: "dbert" <d...@w...pl>

    > A co taki program może przesyłać o mnie ???
    > Chyba ktoś tu cierpi na manię prześladowczą , hehe...

    Wszystkie programy typu "ad-adware" zawierają szpiega.
    Taki program może zbierać informacje o wszystkim co się dzieje na dysku
    użytkownika

  • 14. Data: 2002-01-14 08:28:13
    Od: "janusz" <u...@s...com.pl>

    I ten program zawiera "szpiega", tak ???

    :)))

  • 15. Data: 2002-01-14 08:29:52
    Od: "janusz" <u...@s...com.pl>

    Sprawdziłeś co wysyła ???
    I czy aby na pewno wysyła autorowi ???

  • 16. Data: 2002-01-14 12:48:49
    Temat: WAZNE: Program "Interesik" ... autor ...
    Od: "Konrad" <k...@e...icslab.agh.edu.pl>

    Czy ktos moze sie zastanowil, zanim zaczol wypisywac takie oszczerstwa !?

    Program nie wysyla zadnych wiadomosci - a tych firewalli to moze by tak
    uzywac jak sie pozna jak dzialaja?
    Poza tym na nie trzeba ponoc licencje ... ?

    Po pierwsze:

    Program co 30 min probuje pobrac baner!
    Laczy sie wtedy z:
    http://konrad.skynet.com.pl/baners/ban.cgi?di
    Jedynymi danymi tu przesylanymi jest fraza di - identyfikator programu - a
    no tak zeby wiedziec jaki baner podeslac ..

    No chyba nikt nie myslal ze wsadze w program 200 gifow -tak jak rozne firmy
    informatyczne ...

    Jak ktos uaktualnia kursy to laczy sie z www.nbp.pl - i pobiera strone html.

    Moze ktos, z milosnikow teori spisku, mi wytlumaczy po co mi numer jego
    majtek - bo mogl je w sklepie internetowym kopowac - a potem mozna by je tak
    przeslac i opublikowac - co myslicie o takim pomysle ?

    TO JEST OSZCZERSTTWO - jak sie wysnuwa jakies insynuacje to moze tak je
    czyms potwierdzic ...
    Oczywiscie ze sa programy ktore pokaza ze laczy sie tylko z tymi adresami -
    a do tego nie przesyla im zadnych informacji - ale to juz wyzsza szkola
    jazdy - nie dal osob ktorym polaczenie PPP kojazy sie z wyslaniem ich dysku
    w siec ....

    Juz nawet nie wspomne ze wysylanie czegos bez zgody uzytkownika jest
    nielegalne ...

    AUTOR - Konrad
    Dodatkowe szczegoly: k...@s...com.pl

  • 17. Data: 2002-01-14 12:54:38
    Od: "Konrad" <k...@e...icslab.agh.edu.pl>

    Nie mam Worda!
    Troche kosztuje - prawda!

    Fakt - sa drazniace - ale jestem dyslektykiem ... :-)

    Konrad

  • 18. Data: 2002-01-14 12:56:25
    Od: "Konrad" <k...@e...icslab.agh.edu.pl>

    > Czy dopisac wplate na konto jako operacje gotowkowa obciazajaca konto
    > gotowkowe?

    ???
    Wplacasz na racunek w banku - to chyba z wlasnego portfela - wiec go
    obciazasz - czyz nie?

    > Czy dopisac obciazenie konta jako operacje gotowkowa uznajaca konto
    > gotowkowe?

    Wyplacasz z racuneku w banku - pieniazki chowasz do portfela - przynajmniej
    ja tak robie ...

    Konrad

  • 19. Data: 2002-01-14 13:01:32
    Temat: Re: WAZNE: Program "Interesik" ... autor ...
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Konrad" <k...@e...icslab.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > a do tego nie przesyla im zadnych informacji - ale to juz wyzsza szkola
    > jazdy - nie dal osob ktorym polaczenie PPP kojazy sie z wyslaniem ich

    a pamięta kolega jak wprowadzano kolej :)) też podobno krowy umierały
    teraz też każdy boi się spisku

    ba to niestety nie ma rady - ludzie uruchamiają zalączniki z rozszerzeniem
    exe, wpisują swój e-mail na stronach pornograficznych , uruchmiają skrypty
    mirca, nie sprawdzają szyfrowania formularzy...

    a kiedy uczciwy człowiek proponuje program z którego korzystanie jest
    dobrowolne, to nagle wszyscy sądzą, że chcesz im ukraść komputer, moniotr ,
    okraść mieszkanie, zamordować, itp :)))

    może kiedy kolejne pokolenie dorośnie, zacznie się normalność

    pozdrawiam
    PIotr Orzechowski

  • 20. Data: 2002-01-14 14:49:28
    Od: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>

    > a dalej przesyla wszystki internetetem do wlasciciela, co bylo tutaj juz
    > portoszane??
    >
    > --
    >
    > ------
    > Amra the Freelancer