    From: "Konrad" <k...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Uaktualnilem program "Interesik" ... nowa wersja 1.0.0.2
    Date: Sat, 12 Jan 2002 12:00:11 +0100

    Witam Panstwa.

    Tydzien temu napisalem o udostepnieniu programu "Interesik..."
    Dzis wrzucilem na www.konri.com nowa wersje (1.0.0.2)

    Oto zmiany:

    1. Nie można było dodać kredytu z oprocentowaniem 0%
    2. Żle działała opcja "Nowy plik"
    3. Poprawiłem kilka błędów w kalendarzu miesięcznym.
    4. Dodałem ukrywanie zakładek nie używanych.
    5. Automatyczna weryfikacja wersji programu.
    6. Zmiana rozmiaru pola "Aktualny stan finansowy", pozwalająca na
    zwiększenie w miarę potrzeby widocznego panelu danych.
    7. Obciążanie konta gotówki (po zatwierdzeniu przez użytkownika) przy
    wpłacie na rachunek bankowy.
    8. Dodano zabezpieczenie każdego z plików osobnym hasłem!
    9. Dane w plikiach, dla których wybrano ochronę hasłem, są dodatkowo
    kodowane!
    10. Dodałem eksport do pliku MS Excel (operacje gotówkowe, lokaty, konta,
    kredyty, waluty, kursy walut) !!! Teraz można bardzo szybko zaktualizować
    kursy walut w arkuszu kalkulacyjnym!
    11. Do większości pól edycyjnych przyjmujących wartości zmiennoprzecinkowe
    dodałem podręczny kalkulator. Kalkulator uaktywniany jest przyciskiem
    "Insert".
    12. Dodałem opcję alarmu!

    Pozdrawiam

    Konrad