  • 1. Data: 2002-01-12 05:02:36
    Temat: Re: OT emerytura
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    > Jaki procent tego co na odcinku od pracodawcy mam opisane jako fundusz
    > emerytalny, powinien trafiac na moje konto w OFE ?

    7,3% od pensji brutto minus opłata dla ZUS 0,6% składki minus opłata od
    składek. Efekty są nieprzyjemne:

    http://e-insurance.pl/filary/r-real.htm

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 2. Data: 2002-01-12 11:48:36
    Temat: OT emerytura
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Jaki procent tego co na odcinku od pracodawcy mam opisane jako fundusz
    emerytalny, powinien trafiac na moje konto w OFE ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-01-12 11:51:29
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

  • 4. Data: 2002-01-12 13:05:58
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Jaki procent tego co na odcinku od pracodawcy mam opisane jako fundusz
    > emerytalny, powinien trafiac na moje konto w OFE ?
    > --
    Na Twoje konto w OFE trafia 7,3% podstawy wymiaru skladki, czyli mowiac po
    ludzku dochodu brutto. Jak to sie ma do tego, co "mam opisane jako fundusz
    emerytalny" musisz sobie policzyc.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2002-01-12 15:59:55
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Sat, 12 Jan 2002 12:51:29 +0100, "Damian P" <d...@k...chip.pl>
    wrote:

    > Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 7,3 %

    Minus prowizja OFE (zalezna od OFE i czasu posiadania "konta" w OFE)

    Axe

  • 6. Data: 2002-01-13 07:41:40
    Temat: Odp: OT emerytura
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    >minus opłata dla ZUS 0,6% składki minus opłata od
    > składek.

    oczywiście 0,6% w skali rocznej, nie jak podane inne opłaty - miesięcznej

    dobek

  • 7. Data: 2002-01-13 09:43:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 12 Jan 2002 06:02:36 +0100, E-Insurance
    <e...@e...pl> wrote:

    >7,3% od pensji brutto minus opłata dla ZUS 0,6% składki minus opłata od
    >składek. Efekty są nieprzyjemne:

    A ile z mojej pensji znika w odmencie ZUSu i czy mozna gdzies wyliczyc
    ile mozna sie spodziewac z I filaru ?

    PS, zawsze myslalem, ze fundusze inwestycyjne sluza do pomnazania
    wkladow, ale widac emerytalne dzialaja inaczej :-/
    Czy tylko CU daje jakis wzrost (bezwzgledny) wartosci kapitalu ?!

  • 8. Data: 2002-01-13 10:22:10
    Temat: Re: OT emerytura (Sorki za HTML)
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    > PS, zawsze myslalem, ze fundusze inwestycyjne sluza do pomnazania
    > wkladow, ale widac emerytalne dzialaja inaczej :-/
    > Czy tylko CU daje jakis wzrost (bezwzgledny) wartosci kapitalu ?!

    A czego spodziewałeś się po OFErmach ?
    Poczytaj lepiej sobie na ten temat na pl.biznes.wgpw tam to dopiero ciekawych rzeczy
    można się dowiedzieć.

    Jakiś czas temu toczyła się tam nawet dyskusja na ten temat.
    Malin (o ile mnie pamięć nie myli) wrzucił jakiś komentarz z forum euromoney i
    rozgorzała bardzo ciekawa dyskusja na ten temat. Szkoda tylko że nie zrobił wtedy
    crossposta na banki bo zapewne dyskusja byłaby jeszcze ciekawsza.
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&threadm=9qf980
    %24lca%241%40news.tpi.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fas_q%
    3DOFE%26num%3D10%26as_scoring%3Dr%26btnG%3DSzukaj%2B
    z%2BGoogle%26as_epq%3D%26as_oq%3D%26as_eq%3D%26as_ug
    roup%3Dpl.biznes.wgpw%26as_usubject%3DSprawa%2BOFE%2
    6as_uauthors%3D%26as_umsgid%3D%26lr%3D%26as_qdr%3D%2
    6as_drrb%3Db%26as_miny%3D1981%26as_minm%3D3%26as_min
    d%3D1%26as_maxy%3D2001%26as_maxm%3D12%26as_maxd%3D18

    I dalsza część:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&threadm=9qfvhj
    %24dma%241%40sunsite.icm.edu.pl&rnum=2&prev=/groups%
[...]

    Kamil
    c...@h...pl
    ps. Ciekawe czy komuś kiedyś udało się wygenerować dłuższy link ;-/)

  • 9. Data: 2002-01-13 11:25:35
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl>
    napisał w wiadomości

    ps. Ciekawe czy komuś kiedyś udało się wygenerować
    dłuższy link ;-/)

    HTML rozwiązaniem na niełamanie linków :-) ?

    Sark

  • 10. Data: 2002-01-13 11:36:44
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "E-Insurance"
    <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > 7,3% od pensji brutto minus opłata dla ZUS 0,6%
    składki minus opłata od
    > składek. Efekty są nieprzyjemne:

    Ale to chyba jeszcze nie wszystko co nas czeka.
    Nie wszystko pamiętam ale do wypałcania emerytury
    ma zostac powołane nowe ciało (instytucja, urząd
    itp.) które za tą usługę pobierze, jak mnie pamięć
    nie myli, kolejne 7% (od każdej comiesięcznej
    emerytury-oczywiście że nie od zysku). A może się
    zdarzyć tak że w czasie realizacji emerytury na
    giełdzie będzie długotrwała bessa która
    "nieprzyjemny efekt" jeszcze spotenguje (okaże sie
    ze nic nie zarobiliśmy)

    Sark