eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTrzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A. › Re: Trzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Trzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A.
    Date: Fri, 11 Jun 2004 09:50:05 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <cabv8d$job$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ca58g1$bom$1@news.onet.pl> <ca6rrh$gpk$1@news.onet.pl>
    <cablc1$g8b$1@inews.gazeta.pl> <cabre6$t89$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: fw7.novartis.com
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1086947405 20235 172.20.26.237 (11 Jun 2004 09:50:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2004 09:50:05 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztof_krawczyk
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: fw7.novartis.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303345
    [ ukryj nagłówki ]

    ~WD <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>
    napisał:
    > > Spodziewałem się, że karta Pekao/LOT Gold będzie naprawdę czymś
    rewolucyjnym
    > > w stosunku do Pekao/LOT. Jako karty dedykowane często podróżującym wg.
    mnie
    > > powinny być wyposażone w ubezpieczenie opóźnienia lotu, bagażu,
    zaginięcia
    > > bagażu i NNW. Ponieważ z tych właśnie ubezpieczeń osoby często
    podróżujące
    > > najczęściej korzystają i im zdarzają się niespodzianki w trakcie podróży.
    >
    > Takie ubezpieczenie ma Diners.
    >
    Takie ubezpieczenia dołączone są nawet do zwykłej VE w Millennium za
    niewielką opłatą.
    Samo Pekao ma bardzo dobre ubezpieczenie assistance dołączone do złotych
    kart obciążeniowych. Nie rozumiem, dlaczego akurat złota karta LOT, która
    niejako jest przeznaczona właśnie dla często podróżujących jest zubożona.
    Wykonałem kilka telefonów do banku na infolinię, do centrum kart i do
    zespołu obsługi indywidualnej klienta. Niestety, pracownicy nic nie wiedzą o
    karcie i nie są w stanie udzielić żadnych informacji.
    W moich oczach bank się skompromitował. Jeszcze mogę zrozumieć, że w
    oddziałach nie ma informacji, ale w centrum kart żeby pracownicy nie
    wiedzieli nic o swoim produkcie to kompromitacja. W sprawie warunków
    ubezpieczenia zostałem skierowany do Allianz...a w Allianzu człowieczek
    zaczął mi opowiadać o pakiecie pomocnym, bo pewnie o tym słyszał, że coś
    takiego jest. Czy ja wymagam zbyt dużo od osób pracujących na infoliniach?


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1