    From: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tonery Paweł-Pytanie :)
    Date: Wed, 3 Nov 2004 21:54:33 +0100

    Paweł <g...@i...pl> zapodał(a):

    [...]
    > Dobra powiem ci prawde tak sprzedaje to ale moge sie isc i zapytac o tonery
    > cio nie??

    oczywiście, że możesz - ale masz konkurencji dużo (średnio dwa razy w miesiącu
    przychodzi do mnie ktoś pytając, co robimy z pojemnikami po tonerach i tuszach...)

    > A jak tak to gdzie moge z tym isc cio aby sie dowiedziec czy wyrzucaja??

    Dobrze myślisz - po firmach, które dużo drukują. Przejdź się np. po instytucjach
    państwowych

    > odpowiedz
    > A wy dajecie do domu dziecka a niemoglbys mi zalatwic pare tonerow.

    Nie mogę okradać firmy.

    > Prosze cie zblizaja sie swienta a ja chce wlasnie zarobic na prezenty a
    > szczegolnie dla mego chorego brata ktory niechodzi.Ma on jedno marzenie
    > ktore chcialbym spelnic wiesz .

    Nie będę kwestionować istnienia brata, ale nie sądzę, aby był ucieszony
    z faktu, że czyimś kosztem on dostanie prezent na gwiazdkę (dzieci z domów dziecka
    są też potrzebujące).

    > Odpowiedz mi

    odpowiadam (z mojej strony EOT, czyli koniec dyskusji).

    > Sorki za blendy.

    Nie przepraszaj, tylko nie rób błędów.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)