    From: "Paweł" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Tonery Paweł-Pytanie :)
    Date: Wed, 3 Nov 2004 21:34:59 +0100

    Użytkownik DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cmb61i$qlk$...@a...news.tpi.pl...

    > Paweł <g...@i...pl> zapodał(a):
    >
    > 1/ DRUKARKA
    > 2/ nie wyrzucają - nie mogą tego robić (utylizują, albo coś w tym stylu)
    > 3/ zbierasz nie po to, by postawić na telewizorze (jak kiedyś ja zbierałem
    puszki
    > po napojach), ale po to, aby je sprzedać, więc nie ściemniaj Pawle.
    > 4/ u mnie w firmie (dużo tego zużywamy) oddajemy do domu dziecka, tam
    > jest to sprzedawane
    >
    > --
    > Dominik Siedlak (bachus)
    > bachus(@)irc(.)pl

    Dobra powiem ci prawde tak sprzedaje to ale moge sie isc i zapytac o tonery
    cio nie??
    A jak tak to gdzie moge z tym isc cio aby sie dowiedziec czy wyrzucaja??
    odpowiedz
    A wy dajecie do domu dziecka a niemoglbys mi zalatwic pare tonerow.
    Prosze cie zblizaja sie swienta a ja chce wlasnie zarobic na prezenty a
    szczegolnie dla mego chorego brata ktory niechodzi.Ma on jedno marzenie
    ktore chcialbym spelnic wiesz .
    Odpowiedz mi

    Sorki za blendy.