  • 11. Data: 2004-11-04 19:06:21
    Temat: Re: Tonery Paweł-Pytanie :)
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Skoro kaleczy język to może Ałganow, z bębna drukarki ostatnie 2 tysiące stron
    odczytuje ;-))
    JaC

  • 12. Data: 2004-11-04 19:10:00
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    W Banku Śląskim przy Grójeckiej też nie mają, powiedzieli mi kiedyś przy doniesieniu
    przeze mnie oryginału jakiegoś zaświadczenia,
    że oni nie są punktem ksero, a na dodatek bloczek z przelewami powinienem własny
    przynosić ;-)
    Oczywiście zagłosowałem nogami :-)
    JaC

    > w PKO BP w Lubline na pewno NIE MAJĄ.
    > Uprzejma Pani wyjaśniła mi, że NIE MOŻE wydrukowac mi umowy kredytu ponieważ "toner
    się skończył jak Pan widzi - takie jakieś
    rozmazanie nieczytelne."

  • 13. Data: 2004-11-04 22:50:46
    Temat: Re: Odp: Tonery Paweł-Pytanie :)
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Paweł napisał(a):
    > A do kogo moge isc sie spytac w banku czy mja tonery do ksy do ochronirza
    > do kogo?

    Do dyrektora placówki.

  • 14. Data: 2004-11-05 12:03:24
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Paweł zapodał(a):

    > Użytkownik DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> w wiadomo?ci do grup
    > dyskusyjnych napisał:cmbgp8$eh7$...@n...news.tpi.pl...
    [...]

    > A do kogo moge isc sie spytac w banku czy mja tonery do ksy do
    > ochronirza do kogo?

    Dzień dobry, nazywam się Paweł .... Chcę Państwu zapropnować
    współpracę związaną z odbiorem zużytych materiałów ekslploatacyjnych - z kim
    mogę porozmawiać na ten temat?

    (bank ma takie coś, jak informacja, etc.).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl