  • 1. Data: 2004-11-02 20:11:59
    Temat: [mbank] kilka pytań
    Od: "beginner" <b...@o...pl>

    Cześć

    zamierzam otworzyć ekonto i emax, mam kilka wątpliwości, dzięki za pomoc
    1. Czy w praktyce warto otworzyć konto wspólne, czy może 2 konta
    indywidualne? Czy na konto wspólne dostane dwie karty VE automatycznie?
    Jakoś niewiele informacji znalazłem o koncie wspólnym na stronach
    mbanku.
    2. Chciałbym mieć zwykłą kartę debetową - opis kart na mbank.com.pl jest
    dość znaczny - jednak jest jakis debet w mBIZNES (ale to mnie nie
    interesuje), piszą, że mogę otrzymać "debetową kartę Visa Electron do
    korzystania z KREDYTU ratalnego plus" ale ja nie chcę żadnych kredytów!
    Najzwyklejszy debet. Pomóżcie, bo jestem w tych sprawach zielony.

  • 2. Data: 2004-11-03 07:47:00
    Temat: Re: [mbank] kilka pytań
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "beginner" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zamierzam otworzyć ekonto i emax, mam kilka wątpliwości, dzięki za pomoc
    > 1. Czy w praktyce warto otworzyć konto wspólne, czy może 2 konta
    > indywidualne? Czy na konto wspólne dostane dwie karty VE automatycznie?

    to zalezy od ciebie wylacznie czego oczekujesz /oczekujecie
    ja z malzonka mam konto wspolne i mamy po 1 karcie do tego samego konta,
    bylo fajnie - ale zaprzestalismy uzywac ;-) tego banku
    mozecie miec wspolne ekonto i emax a takze osobne emaxy, wasza sprawa :-)
    zadnej karty w mb nie dostaje sie automatycznie, zawsze trzeba sie
    upominac/zamawiac

    > Najzwyklejszy debet. Pomóżcie, bo jestem w tych sprawach zielony.

    wiesz w mbanku uwielbiaja wrecz obiecywac (cos jak kerry), wiec napewno
    wszystko ci obiecaja - ale nie ufaj im jak psu, jak nie widzisz - to nie
    masz, zapewne obiecaja debet od 1 szego dnia, ale uwielbiaja wrecz odmawiac
    w ostatnim etapie :-) zapewne jakas niedowartosiowana i zdradzana suczka
    musi poczuc sie wazną.

  • 3. Data: 2004-11-03 08:10:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > w ostatnim etapie :-) zapewne jakas niedowartosiowana i zdradzana suczka

    A pamiętasz może jak nazywa się ten lek na sklerozę?
    Bilobil czy jakoś tak?
    Bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć,
    by kiedykolwiek obiecywali komukolwiek debet
    zwłaszcza że wciąż nie mają go w ofercie (z wyjątkiem mBiznes)
    i jak dotąd nigdzie nie zgłosili nawet checi do jego wprowadzenia.

  • 4. Data: 2004-11-03 10:33:41
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A pamiętasz może jak nazywa się ten lek na sklerozę?
    > Bilobil czy jakoś tak?
    > Bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć,

    kup wiec go sobie szybko - bo za chwile zapimnisz !

  • 5. Data: 2004-11-04 20:14:25
    Od: "Ania.S." <n...@w...pl>

> [...]
    > zwłaszcza że wciąż nie mają go w ofercie (z wyjątkiem mBiznes)
    > i jak dotąd nigdzie nie zgłosili nawet checi do jego wprowadzenia.

    Czyli nie ma debetu na ekoncie? A jak starac sie o kredyt odnawialny czy cos
    na wzor debetu?

    Ania nowa od 2 dni w mBanku

  • 6. Data: 2004-11-04 20:17:59
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czyli nie ma debetu na ekoncie? A jak starac sie o kredyt odnawialny czy
    cos
    > na wzor debetu?
    >
    > Ania nowa od 2 dni w mBanku

    Chetnie oddam Ci moj bo mi go wciskaja,
    musisz miec jakies dobre obroty na rachunku to sami Ci dadza.

  • 7. Data: 2004-11-05 07:25:23
    Od: Marcin <k...@o...pl>

    Ania.S. napisał(a):

    > A jak starac sie o kredyt odnawialny czy cos
    > na wzor debetu?
    >
    > Ania nowa od 2 dni w mBanku

    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/kredyt/info.pl

    wypełnij i zobacz. Jak wyjdzie Ci 0 to poczekaj miesiąc i spróbuj znowu.

    Marcin