  • 21. Data: 2015-12-11 18:41:22
    Temat: Re: To musiało się tak skończyć .....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Multilulti się skończyło i czas wprowadzić szwajcarsko-amerykańskie rozwiązania. W
    KAŻDYM DOMU KAŁACH.

    Che che. Widzę, że z tym dostępem do broni w każdej chałupie to nie pójdzie tak
    łatwo:

    Grzegorz Braun na Konwencji Programowej ROMB
    https://www.youtube.com/watch?v=72DqLvI1ecE

    ..... i środowiska policyjne (policjantów w służbie i tych już na emeryturze) będą
    zgłaszały mocny sprzeciw, przeciwko tekiemu pomysłowi, żeby jak w Ameryce pistolet
    można było sobie kupić w hipermarkecie. W sumie to im się nie dziwię, bo utrudniło by
    im to robotę i zwiększyło ryzyko, bo do każdego wezwania należało by jeździć dużo
    bardziej spiętym :).

    P.S. Super ta mowa ciała byłego zapewne jakiegoś byłego pewnie już emerytowanego
    policjanta, i słowa "już nie".

    Grzegorz Braun na Konwencji Programowej ROMB
    https://youtu.be/72DqLvI1ecE?t=2095

    To "już nie" jest bardziej sugestywne i dużo więcej mówiące o robocie w Policji i
    użeraniu się wariatami niż półgodzinne filozofowanie pana Brauna który by chciał
    porozdawać spluwy psycholom. Reasumując - wniosek - jak chcesz mieć spluwę w chacie
    zapisz sie do ROMBU. Ktoś musi to kontrolować, bo to nie są żarty .....

    Niestety.

    Endriu

  • 22. Data: 2015-12-11 19:13:31
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Ktoś musi to kontrolować, bo to nie są żarty .....

    Ciekawi mnie czy znany jest fakt by ktoś zaniechał zrobienie krzywdy
    drugiemu z powodu tego, że jest to zakazane prawem. Znany jest może jeden
    przypadek by zakaz posiadania broni uratował komuś życie?
    Znam przypadek, ze pijany uderzył nożem nieznajomego i go zabił. Nikt nie
    mógł zareagować bo nikt nie był tak dobrze uzbrojony jak ten z nożem.
    Wszyscy liczyli na policje, która zawsze jest na miejscu po godzinie bo w
    chwili zdarzenia ma odprawę.
    Jedna wielka fikcja. Gadanie, że jakby każdy miał broń to wszyscy by
    strzelali do wszystkich to jakaś głupota kompletna. Wynika z niej, ze dziś
    nie zabiłem sąsiada młotkiem dlatego, że jest takie prawo i 7 przykazanie.
    Źle wynika, bo ja go nie zabiłem nie dlatego, że jest zakaz i nie dlatego,
    że nie miałem czym tylko dlatego, że nie chciałem go zabić. Jakbym chciał
    zabić to znalazłbym narządzie i sposób. Żadne prawo i inne ograniczenia by
    mnie nie powstrzymały.
    Polityczne głupoty nigdy nie wytrzymują próby rozsądku. Ale wiadomo, że ta
    gadka to tylko teatr. Politykom chodzi o to by mieć przewagę nad
    pozostałymi. Siła 100 000 uzbrojonych w porównaniu z resztą nie uzbrojonych
    jest inna niż 500 000 uzbrojonych z resztą też uzbrojonych. Chodzi o
    możliwość panowania nad hodowlą. To jest właśnie wolność inaczej. Nie, nie.
    Wolność częściowa. Teraz dobrze. Możesz wybrać czy na obiad kluski czy
    chleb. Bronić się nie możesz.

  • 23. Data: 2016-02-03 15:28:32
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Multilulti się skończyło i czas wprowadzić szwajcarsko-amerykańskie rozwiązania. W
    KAŻDYM DOMU KAŁACH.

    Ja pierdolę, ta europa naprawdę całkiem ocipiała....

    Norwescy policjanci dziś po raz ostatni będą mieli przy sobie broń
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Norwescy-policjanci-
    dzis-po-raz-ostatni-beda-mieli-przy-sobie-bron-34801
    04.html

    To chyba od oglądania tego pedała z brodą w Eurowizji, tak się tym europedofilom
    mózgi lasują ....

    Uwaga wrocławianie!!! Cohn-Bendit - europedofil w mieście!
    http://www.prawy.pl/z-kraju/2958-uwaga-wroclawianie-
    cohn-bendit-europedofil-w-miescie

    Endriu

  • 24. Data: 2016-03-05 13:33:29
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Paciate latają z kałachami a Francuziki jak cioty stoją jak baranki na żeź .....

    Sytuacja robi się coraz bardziej interesująca:

    Przygotowania do konfliktu zbrojnego w Europie
    http://lotna.neon24.pl/post/130116,przygotowania-do-
    konfliktu-zbrojnego-w-europie

    Dzień X - Szturm na Europę
    https://www.youtube.com/watch?v=dokkNzaoVUQ

    W Hiszpani celnicy przechwycili 20 tyś szt umundurowania:

    Przejęto 20 tys. mundurów dla dżihadystów. "Można byłoby ubrać armię"
    (http://www.tvn24.pl)
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/hiszpania
    -przejeto-20-tys-mundurow-dla-dzihadystow,624479.htm

    Na pytanie kto miałby być odziany w te mundury raczej wiadomo - młodociani emigranci
    przerzucani przez turecką flotę (czyli prowdopodobnie zahartowni w bojach najemnicy
    którzy walczyli z Assadem o Syrię).

    Prezes Rafał Gawroński: straszna prawda o uchodźcach
    https://www.youtube.com/watch?v=Y8rgbg0RFWo

    Z odpowiedzią na pytanie kto przerzuca w/w mundury też chyba nie bedzie wielkiego
    kłopotu (wystrczy przeczytać komenarze pod w/w artykułem z Wirtualnej Polonii).
    Kiedyś na FN i FC napisałem takiego posta:

    http://forex-nawigator.biz/forum/hedging-po-mojemu-t
    27083-300.html#p793880

    "[...] Problem powstał co zrobić z tą armią najemników z ISIS którzy brali udział po
    stronie amerykańskiej. W chwili rozejmu tak wielka ilość żołnierzy jest niepotrzebna
    w tamtym rejonie. Wg mnie Obamiasty poprzez flotę turecką przerzuca ich do europy po
    to aby zasilili w najbliższym czasie Bundeswerę [...]".

    http://www.forum.forexcity.pl/viewtopic.php?f=40&t=3
    45&p=8867#p8867

    "[...] ..... i dlatego tak mocno optuje za tym, żeby to mięso armatnie przyjąć i
    uzbroić w potencjalnej przygotowywanej wojnie przeciw Rosji. [...]".

    .... ale po tych "lewych kanałowych przerzutach" mam wrażenie, że uzbrojenie w/w
    emigrantów ma się odbyć niezależnie od Bundeswery. Pytanie więc przeciwko komu mają
    byc użyte te siły ?.

    Endriu