  • 1. Data: 2015-10-24 19:59:52
    Temat: Totus zarobi ..... ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Polska: Goldman Sachs szykuje atak walutowy?
    https://marucha.wordpress.com/2015/10/21/polska-gold
    man-sachs-szykuje-atak-walutowy/

    "[...]"Analitycy" banku Goldman Sachs opublikowali raport wieszczący kryzys
    ekonomiczny w Polsce, jaki miałby nastąpić wskutek spowolnienia rozwoju gospodarki
    Chin, co przekłada się na niższe ceny surowców i malejącą inflację.
    Ma to w konsekwencji doprowadzić do gospodarczego "trzęsienia ziemi" nad Wisłą.
    [...]".

    Totusie (z małej litery) jak tam twoje postępy na WIG-u. No teraz to już na pewno
    nasza banana-giełda wyskoczy z trendu bocznego i da ci mocno zarobić ......

    Endriu

  • 2. Data: 2015-10-24 20:48:44
    Temat: Re: Totus zarobi ..... ?.
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Totusie (z małej litery) jak tam twoje postępy na WIG-u. No teraz to już
    > na pewno nasza banana-giełda wyskoczy z trendu bocznego i da ci mocno
    > zarobić ......

    Handluje kontraktami i kierunek mnie nie interesuje tylko zmienność. Jakoś
    daje radę. Nie emocjonuje się za bardzo. Polską walutę psuje polski rząd, a
    nie GS. Popatrz sobie na M3. Walą rocznie dobrze powyżej 5%. Taka teraz moda
    panuje. Pożyczać i nie oddawać oraz psucie rodzimej waluty na wyścigi.

  • 3. Data: 2015-11-25 22:30:28
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > moda tam
    > panuje. Pożyczać i nie oddawać oraz psucie rodzimej waluty na wyścigi.

    No jak tam totus wig daje zarobić ?.

    Endriu

  • 4. Data: 2015-12-09 10:08:15
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > No jak tam totus wig daje zarobić ?.

    Wygląda to na jakąś wyprzedaż aż do 1630. Później odbicie na 1968, a później to się
    zobaczy.....

    http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png

    Endriu

  • 5. Data: 2015-12-09 16:08:08
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Wygląda to na jakąś wyprzedaż aż do 1630. Później odbicie na 1968, a
    > później to się zobaczy.....
    >
    > http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png

    Handlujesz pod ten scenariusz? Ja się nie znam na przewidywaniu przyszłości.
    Jakoś mi to nie wychodzi. Udaje mi się reagować.

  • 6. Data: 2015-12-09 16:29:17
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Handlujesz pod ten scenariusz?

    Poniekąd trochę tak, ale na wig20 nie handluje. Harmoniki dają mi wstępne
    rozeznanie, czego można oczekiwać.

    Endriu

  • 7. Data: 2015-12-17 18:56:55
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Wygląda to na jakąś wyprzedaż aż do 1630. Później odbicie na 1968, a później to się
    zobaczy.....
    > http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png

    1630 chyba nie przejdzie, bo nieco wcześniej zawitał chyba na GPW kapitał o
    charakterze globalnym....

    Maliszewski: To początek fali umocnienia złotego
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Maliszewski-To-pocza
    tek-fali-umocnienia-zlotego-7291180.html

    "[...]Jacek Maliszewski, główny ekonomista DMK: To prawda, uderzenie w złotego we
    wtorek było imponujące. Umocnienie złotego szczególnie się nasiliło w późnych
    godzinach popołudniowych i wczesnowieczornych, gdy polskie banki już nie pracowały.
    Według mnie kupowały banki zza Atlantyku. Domyślam się, że ten sam kapitał zaczął
    umacniać w tym samym czasie waluty krajów Ameryki Południowej. W tym samym czasie
    zyskiwało m.in. meksykańskie peso.

    Jestem bardzo mocno przekonany, że za tym ruchem stoi duży kapitał, który rozpoczął
    tradycyjną grę zwaną "Rajdem Świętego Mikołaja" - czyli zaczął kupować ryzykowne
    aktywa na całym świecie.[...]".

    Endriu

  • 8. Data: 2016-01-10 19:07:42
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > 1630 chyba nie przejdzie, bo nieco wcześniej zawitał chyba na GPW kapitał o
    charakterze globalnym....

    Na Wigu-20 pachnie pierzakiem ....

    http://images75.fotosik.pl/222/0da811a436a64910.png

    Endriu

  • 9. Data: 2016-01-10 23:39:41
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Na Wigu-20 pachnie pierzakiem ....
    >
    > http://images75.fotosik.pl/222/0da811a436a64910.png

    W/g tego rysunku ostatni spadek na rosnącym obrocie. Nie wiem co to znaczy
    ale czytałem, że podobno to ma oznaczać kontynuacje ruchu. Jaka jest
    argumentacja takiego wniosku, to nie wiem. Wiem, że taki mit jest
    powtarzany. Ruch na rosnącym obrocie to znaczy będzie trwał. Chyba nie ma
    oznak zwrotu na tym rysunku.
    Kładziesz własne pieniądze na to przewidywanie wzrostu?

  • 10. Data: 2016-01-11 19:57:49
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Kładziesz własne pieniądze na to przewidywanie wzrostu?

    Używam trzech technik odnośnie tradingu:

    1) Przerobiony przez moją osobę specyficzny rodzaj hedżu, coś podobnego do tego o
    czym pisze kolega filozofia z Forex.Nawigator

    http://forex-nawigator.biz/forum/hedging-po-mojemu-t
    27083.html

    2) Formacji harmonicznych a w szczególności wskaźnika Zup_v120 Nen_Star
    3) W formacje harmoniczne wchodzę po tzw patternie "123Jazda" od kolegi Dadas z
    Forex.Nawigator

    Dadas 123J Pierwszy
    https://www.youtube.com/watch?v=oAuItzyvPGU

    Na w/w pierzaku nie wystąpił 123J więc nie weszedłem w ten pattern .....

    Endriu