  • 11. Data: 2015-11-14 15:52:19
    Temat: Re: To musiało się tak skończyć [ agonia news:pl.biznes.wgpw ]
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > A to aż tak ciężko wpleść politykę w opis oddziaływania na giełdę?
    > To jest news:pl.biznes.wgpw a nie news.pl.soc.polityka.2 :-)
    >
    > Ja wolę żeby ta grupa zdechła niż zamieniła się w śmietnik (zupełnie) nie
    > na temat.

    Mnie grupa jako taka nie interesuje. Interesuje mnie totus. Chciałbym
    zmienić moimi postami jego socjalistyczną mentalność. Przedewszytskim chcę
    żeby publicznie przeprosił za głosowanie na Palikota. Chcę żeby przeprosił
    za to, że przez cztery lata musiałem patrzeć w telewizji na gebę starego
    komunisty Ryśka Bęgowskiego który przeprawił się koniuntkturalnie na kobietę
    i zatruwał sobą publiczną przestrzeń.

    Oczekuję od tutusa, że za cztery lata zagłosuej wreszcie na UPR, na dostęp
    do broni i na karę śmierci dla morderców, a nie na jakieś pierdolone kolejne
    przepoczwarzenie systemu typu nowoczesna.pl.

    Endriu

  • 12. Data: 2015-11-14 17:59:06
    Od: totus <t...@g...pl>

    A. Filip wrote:

    > Ja wolę żeby ta grupa zdechła niż zamieniła się w śmietnik (zupełnie) nie
    > na temat.

    To przyjmij, że zdechła i już się tym nie zajmuj. Masz nakaz sadowy czytać
    tę grupę?

  • 13. Data: 2015-11-14 18:27:37
    Temat: Re: To musiało się tak skończyć .....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Co do prognoz SP500 na weekly i monthly napompowany do granic możliwości,
    > pachnie od dwóch lat mega korektą. Nasza banana giełda musiała by iść w tym
    > samym kierunku prze parę lat. Jeżeli ktoś posiada jakiekolwiek akcje
    > spieprzać z nich gdzie pieprz rośnie ....

    Stany Zjednoczone mogą przygotowywać inwazję sił lądowych na Syrię
    https://www.youtube.com/watch?v=ehFwplSViCw

    Gdyby amerykańce miały się wpieprzyć do Syrii, to oznaczałoby wojnę światową. Wg mnie
    Putin z Chinolami nie pozwolą amerykańcom harcować w Syrii:

    Kalibr-owanie hegemona
    http://dwagrosze.com/2015/10/kalibr-owanie-hegemona.
    html

    "[...] Lecący z blisko trzykrotną szybkością dźwięku kilkanaście metrów nad ziemią i
    aktywnie manewrujący LACM typu Kalibr-NK jest bronią stealth - jego detekcja jest
    niezwykle trudna. Hegemon ograniczył się do pospiesznego wycofania lotniskowca
    Theodore Roosevelt z zatoki Perskiej i kłamliwego raportu w CNN jakoby któraś z
    rakiet zawadziła o coś w Iranie. [...].

    ... i jeżeli amerykańce będą się tam pchać na siłę to chyba to wszystko zakończy się
    wojną atomową ....

    Endriu

  • 14. Data: 2015-11-14 18:35:23
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    rakiet zawadziła o coś w Iranie. [...].

    >... i jeżeli amerykańce będą się tam pchać na siłę to chyba to wszystko zakończy się

    Mam wrażenie, że amerykanie będą musieli zacząć się spieszyć, bo ich 10-cio-latki
    wyskakują powyżej 2%:

    http://www.forum.forexcity.pl/download/file.php?id=3
    349&mode=view

    .... ich budżet aż trzeszczy:

    USA: wraca widmo zamknięcia rządu
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/USA-wraca-widmo-zamk
    niecia-rzadu-7277742.html

    "[...] Sekretarz skarbu Jack Lew zaapelował do Kongresu o podniesienie limitu długu
    publicznego, aby uniknąć ryzyka zamknięcia rządu federalnego. Po raz ostatni taka
    sytuacja miała miejsce dwa lata temu. [...].

    Więc trzeba by było kogoś na szybkiego złupić ....

    Endriu

  • 15. Data: 2015-11-15 19:49:53
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    sytuacja miała miejsce dwa lata temu.
    > [...].
    >
    > Więc trzeba by było kogoś na szybkiego złupić ....

    Zamachy w Paryżu. "W ciągu jednego dnia miasto zmieniło się nie do poznania"
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/zamachy-w-paryzu-w-c
    iagu-jednego-dnia-miasto-zmienilo-sie-nie-do-poznani
    a/h4p7nn

    " [...] Jesteśmy w stanie wojny", "uderzymy we wroga, aby go zniszczyć" we Francji,
    Europie i Syrii - mówił premier Francji Manuel Valls w wywiadzie dla telewizji TF1,
    zapowiadając kontynuowanie interwencji w Syrii, z zamiarem zniszczenia Państwa
    Islamskiego. [...]"

    Ciekawy jestem czy w tej Syrii Holland bombardował będzie ISIS, czy może Al Bassada

    Endriu

  • 16. Data: 2015-11-15 19:56:21
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    Islamskiego. [...]"

    > Ciekawy jestem czy w tej Syrii Holland bombardował będzie ISIS, czy może Al

    Do pełni szczęścia brakuje teraz tylko jakiegoś ataku terrorytycznego w okolicach
    Białego Domu wzorem dawniejszej Al-Kaidy i WTC, i już na spokojnie będipe można
    zrobić wjazd w Syrii na który wszyscy są już przygotowani .....

  • 17. Data: 2015-11-21 16:13:38
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    >Paciate latają z kałachami a Francuziki jak cioty stoją jak baranki na żeź .....
    >
    >Images de la fusillade au Bataclan
    > https://www.dailymotion.com/video/x3dqzx9_images-de-
    la-fusillade-au-bataclan_news

    >Multilulti się skończyło i czas wprowadzić szwajcarsko-amerykańskie rozwiązania. W
    KAŻDYM DOMU KAŁACH.

    Był kiedyś w okolicach Siewierza taki "zakręt śmierci" na którym wypadało bardzo dużo
    samochodów, i dużo ludzi tam potraciło życie i zdrowie, i nic się nie dało zrobić z
    tym tematem bo nie było pieniedzy, funduszy, pozwoleń itd. itd, dopóki ..... pewnego
    razu z tego zakrętu wypadła ministerialna Lancia:

    Wypadek wiceministra finansów Rafała Zagórnego
    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-wypadek-wicemi
    nistra-finansow-rafala-zagornego,nId,112364

    Po tym jak ta Lancia wypadła, natychmiast przebudowano w/w zakręt wylewając piękną
    wyprofilowaną jezdnię, pięknie oznaczono zakręt jak "czarny punkt" i od tej pory
    temat "zakrętu śmierci" się skończył, ludzi przestali tracić życie i zdrowie na tym
    zakręcie.

    W nawiązaniu do rzezi w Paryżu mam nadzieję, że kiedyś paciate z kałachami wpadną na
    pomysł zorganizowania podobnej rzezi w jakimś np. kinie w Warszawie, a może nawet
    lepiej w Brukseli gdzie urzęduje ministrer Bieńkowska:

    Zamachy w Paryżu pretekstem do całkowitego rozbrojenia mieszkańców UE. Komisarz
    Bieńkowska przyspiesza pracę
    http://www.pch24.pl/zamachy-w-paryzu-pretekstem-do-c
    alkowitego-rozbrojenia-mieszkancow-ue--komisarz-bien
    kowska-przyspiesza-prace,39537,i.html#ixzz3s8dzmrti

    "[...] Komisarz ds. rynku wewnętrznego i usług, Elżbieta Bieńkowska, a także komisarz
    ds. migracji i spraw wewnętrznych, Dimitris Awramopulos dodali, że "przyjęcie pakietu
    o broni palnej dziś jest dowodem determinacji Komisji w celu uwzględnienia nowej
    rzeczywistości, z jaką mamy do czynienia, by usnąć rozbieżności regulacyjne w całej
    UE poprzez wprowadzenie bardziej restrykcyjnych, zharmonizowanych norm UE dot. broni
    palnej i zapewnienie skutecznej wymiany informacji między państwami członkowskimi".
    [...]"

    ... i mam nadzieję, że podczas tej rzezi w kinie akurat na sali przebywała będzie
    minister Bieńkowska ze swoimi dziećmi, które będą odpierdalane z kałacha pojedyńczo,
    tak żeby bezbronna minister Bieńkowska nie mogła nic zrobić tylko patrzeć, jak jej
    dzieci giną na jej oczach.

    Tego jej życzę w ramach jej unijnych postulatów, które wprowadza w życie, może wtedy
    przejrzy na oczy (jak wiceminister Zagórny po wypadku na zakręcie w Siewierzu) i
    dojdzie do wniosku, że warto mieć przy sobie jakieś choćby minimalne zabezpieczenie
    na wypadek napływających imigranckich czarnuchów z kałachami ....

    Endriu

  • 18. Data: 2015-11-21 21:35:17
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    na wypadek napływających imigranckich czarnuchów z kałachami ....

    Tego samego życzę posłowi Błaszczakowi:

    Rząd PiS chce nas rozbroić? Minister Błaszczak popiera unijne dyrektywy ograniczające
    dostęp do broni
    http://gloria.tv/media/iw2ADavNtNR

    Endriu

  • 19. Data: 2015-12-08 14:39:40
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    zrobić wjazd w Syrii na który wszyscy są już przygotowani .....

    >Stany Zjednoczone mogą przygotowywać inwazję sił lądowych na Syrię

    Ta wojna gdzieś sie chyba rozegra w rejonie Turcji widać, bo idzie kasa(Polska wpłaci
    71 mln euro) na dozbrojenie turków ...

    Szałamacha: Polska zapłaci swoją część z 3 mld euro dla Turcji
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Szalamacha-Polska-za
    placi-swoja-czesc-z-3-mld-euro-dla-Turcji-3453584.ht
    ml

    Endiu

  • 20. Data: 2015-12-08 15:56:52
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Ta wojna gdzieś sie chyba rozegra w rejonie Turcji widać, bo idzie
    > kasa(Polska wpłaci 71 mln euro) na dozbrojenie turków ...
    >
    > Szałamacha: Polska zapłaci swoją część z 3 mld euro dla Turcji

    Jakby wyglądały wojny gdyby nie było podatków i przymusowego poboru do
    wojska? Można przeanalizować wszystkie wojny na świecie pod tym względem.
    Wnioski są zaskakujące.