    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: To musiało się tak skończyć .....
    Date: Fri, 11 Dec 2015 19:13:31 +0100

    Endriu wrote:

    > Ktoś musi to kontrolować, bo to nie są żarty .....

    Ciekawi mnie czy znany jest fakt by ktoś zaniechał zrobienie krzywdy
    drugiemu z powodu tego, że jest to zakazane prawem. Znany jest może jeden
    przypadek by zakaz posiadania broni uratował komuś życie?
    Znam przypadek, ze pijany uderzył nożem nieznajomego i go zabił. Nikt nie
    mógł zareagować bo nikt nie był tak dobrze uzbrojony jak ten z nożem.
    Wszyscy liczyli na policje, która zawsze jest na miejscu po godzinie bo w
    chwili zdarzenia ma odprawę.
    Jedna wielka fikcja. Gadanie, że jakby każdy miał broń to wszyscy by
    strzelali do wszystkich to jakaś głupota kompletna. Wynika z niej, ze dziś
    nie zabiłem sąsiada młotkiem dlatego, że jest takie prawo i 7 przykazanie.
    Źle wynika, bo ja go nie zabiłem nie dlatego, że jest zakaz i nie dlatego,
    że nie miałem czym tylko dlatego, że nie chciałem go zabić. Jakbym chciał
    zabić to znalazłbym narządzie i sposób. Żadne prawo i inne ograniczenia by
    mnie nie powstrzymały.
    Polityczne głupoty nigdy nie wytrzymują próby rozsądku. Ale wiadomo, że ta
    gadka to tylko teatr. Politykom chodzi o to by mieć przewagę nad
    pozostałymi. Siła 100 000 uzbrojonych w porównaniu z resztą nie uzbrojonych
    jest inna niż 500 000 uzbrojonych z resztą też uzbrojonych. Chodzi o
    możliwość panowania nad hodowlą. To jest właśnie wolność inaczej. Nie, nie.
    Wolność częściowa. Teraz dobrze. Możesz wybrać czy na obiad kluski czy
    chleb. Bronić się nie możesz.