  • 41. Data: 2007-05-25 10:47:06
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Robert.I wrote:
    > Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    > wiadomości news:f36d6u$fbs$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > W pełnym rozliczeniu (za dni kilka) będzie wyraźnie wskazana kwota w
    > lokalnej walucie i odpowiednik PLN

    No właśnie dopiero teraz zauważyłem, że jest opcja przy tym przeliczniku
    - tego nie dopilnowaliśmy. Domyślnie jest przeliczane przez paypal
    czyli kurs jest niezbyt. Trzeba wejść w opcję i włączyć drugą pozycję
    (opisy tych opcji też są niezłe swoją drogą).
    Ja wykonałem najpierw nic nie zmieniając i teraz chciałem wykonać bez
    przelicznika paypal. Dla 1 GBP mi poszło ale już dla CZK nie chce
    przyjąć - chyba przekroczyłem limit dzinnych wpłat ;)

  • 42. Data: 2007-05-25 10:49:50
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > przyszło, znaczy czy widać 40 CZK i 1 GBP czy złotówki?
    > Bo cholera tego nie sprawdziliśmy, ale mi przy płatności podało coś takiego:
    ..
    > PS. Mi na Citi zablokowało na razie 12,35 zł
    Ja mam na razie 3 blokady (BPH):
    5.8 PLN - to za 1 GBP (kwota transakcji 5.8)
    5.56 - za CZK (kwota transakcji 5.56)
    i 2,84 za kwotę transkacji 1 (z potwierdzenia mailowego wiem, że za 1 USD)
    I mam pytanie - bo jak się dowiedziałem, ta 3-cia transakcja to sprawdzenie
    przez paypal, czy karta działa. Nie robiłem 3-ciej transakcji, czy ona będzie
    rozliczona czy też blokada wygaśnie i nie będę obciążony?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 43. Data: 2007-05-25 11:10:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > kursu wymiany w systemie PayPal począwszy od 25 maj. 2007:
    > 1 Złoty polski = 0,172502 Funty szterlingi
    >
    > Nie wiem co z koronami, nie miałem juz możliwości wyboru.
    > Zapłaciłem VE Inteligo, blokady zostały założone na kwoty 5,41, oraz
    > dwie (???) na jeden PLN.
    >
    > Po rozliczenu które powinno zostać wykonane za kilka dni podeślę
    > ostateczne kursy.
    > Obecny kurs GBP wg. EFIX to ok.5,63, a dzisiejszy średni NBP 5.6121.
    >
    > Sprzedaż w kantorach wg. Onetu 5.58-5.69
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > MichalL

    zaplacilem goldem z Mille, ale nie ma się co sugerowac blokadami, gdyz sa
    zawsze na wyzsze kwoty, za kilka dni (jak transakcje zostana rozliczone) to
    podam wyniki

    w e-mailu mam info, ze 1GBP = 5,80zł
    40 CZK = 5,55 zł

    pozdr.
    RobertS

  • 44. Data: 2007-05-25 11:16:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 25 May 2007 08:51:06 +0000, mvoicem napisał(a):

    > Jeżeli nie zapomnę to zgłaszam się z VC multibanku (z kolibrem)

    No i nie dosyć że zapomniałem, to jeszcze mi karta wyekspirowała (leży w
    szufladzie nieużywana od dłuższego czasu...). Jak to się stało że mi
    nowej nie przysłali?

    p. m.

  • 45. Data: 2007-05-25 11:19:03
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam

    testu dla kart VISA ELECTRON GETIN BANK-u nie można zrobić :(( cos takiego
    dostałem:

    "System nie jest w stanie zweryfikować tej karty kredytowej za pomocą
    procesu zatwierdzania kart. Aby przejść do realizacji transakcji, sprawdź,
    czy podane informacje są poprawne lub spróbuj skorzystać z innej karty."

    KK poszło

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 46. Data: 2007-05-25 11:19:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > w e-mailu mam info, ze 1GBP = 5,80zł
    > 40 CZK = 5,55 zł
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    a blokada na karcie to 14,40 zł, tak jak kiedys pisalem Mille blokuje
    zawsze nieco wieksza kwote...

  • 47. Data: 2007-05-25 11:43:18
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f36epo$gdd$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > przelicznika paypal. Dla 1 GBP mi poszło ale już dla CZK nie chce
    > przyjąć - chyba przekroczyłem limit dzinnych wpłat ;)

    Eeee... co?
    Jakie ustawienia... ja tam nic nie widzę.
    R.

  • 48. Data: 2007-05-25 12:45:34
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > Bo cholera tego nie sprawdziliśmy, ale mi przy płatności podało coś takiego:
    > PS. Mi na Citi zablokowało na razie 12,35 zł

    Ja zaptaszczylem zeby Paypal nie przeliczal po swojemu. Z powodu
    dzwigania gresow transakcje dokonane 14.30:

    Blokady:
    2007-05-25 PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 US 5,63
    2007-05-25 PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 US 5,40

    Karta: Nordea MC aspiracje.

    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 49. Data: 2007-05-25 13:23:17
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Wwieslaw wrote:

> [...]
    >
    > Blokady:
    > 2007-05-25 PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 US 5,63
    > 2007-05-25 PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 US 5,40

    No dokładnie tak mieliśmy zrobić :/ Przy następnej próbie już będzie
    wszystko wiadomo.

  • 50. Data: 2007-05-26 13:51:56
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (pi?tek godz. 12.00 - przy??cz si?!)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > No i nie dosyć że zapomniałem, to jeszcze mi karta wyekspirowała (leży w
    > szufladzie nieużywana od dłuższego czasu...). Jak to się stało że mi
    > nowej nie przysłali?

    Jan nie uzyles jej to po co maja przysylac nowa?

    MK