  • 1. Data: 2007-05-24 10:23:23
    Temat: Kredyt na zakup ziemi rolnej
    Od: "P.B." <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    szukam bankow, ktore udzielaja kredytow hipotecznych na zakup ziemi rolnej.
    Do tej pory udalo mi sie znalezc tylko Fiolet, ale oni sa drodzy - czy znacie
    jeszcze jakies inne banki majace oferte takich kredytow?

    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 2. Data: 2007-05-24 18:40:50
    Temat: Re: Kredyt na zakup ziemi rolnej
    Od: "A K" <k...@g...pl>

    Nie powinno być problemu. Chętnie pomogą doradcy z hipotecznekredyty.com.
    Proszę umówić się z doradcą. Nie musisz już porównywać ofert banków sam.
    Korzystanie z usług doradczych jest bezpłatne a dodatkowo zyskujesz
    profesjonalną obsługę.

  • 3. Data: 2007-05-24 21:33:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Proszę umówić się z doradcą. Nie musisz już porównywać ofert banków sam.
    > Korzystanie z usług doradczych jest bezpłatne a dodatkowo zyskujesz

    a doradca wskaze bank, ktory oferuje mu najwyzsza prowizje ;-(

    w rankingu expandera wygral Deutsche Bank, ale doradcy tej firmy nie
    polecaja tego banku, gdyz....oferuje on niskie prowizje dla doradcow
    zewn. zdecydowanie bardziej wola oni zaproponowac GE Money Bank lub mBank

    rozmawialem z wieloma doradcami z roznych firm i wyszlo mi, ze jezeli
    chce miec mozliwosc skorzystania z dobrego i taniego kredytu to bank
    musze znalezc sam...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-05-25 10:21:04
    Od: "P.B." <b...@p...onet.pl>

    Poza tym przebywam aktualnie za granica i nie mam mozliwosci sie umowic na takie
    spotkanie, dlatego wlasnie pytam na grupie - czy ktos zna takie banki? Podobno
    jakies banki spoldzielcze udzielaja takich kredytow?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    P.B.