  • 1. Data: 2007-05-24 11:51:46
    Temat: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    ==========
    |Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce.|
    ==========

    Data i czas:
    Startujemy w piątek 25.05.2007 r. o godzinie 12.00 [strefa czasowa
    Europa/Warszawa (CEST) czy jak kto woli GMT +1]

    Miejsce:
    Wpłata na Wikimedia Foundation:
    http://wikimediafoundation.org/wiki/Dary_pieni%C4%99
    %C5%BCne

    Kwota:
    1 GBP
    40 CZK

    Zadeklarowane karty (jak narazie):
    xbartx: VISA Citi i MC ING
    RobertS: MC Mille i VISA BZWBK
    RobertI: VISA Mbank i VISA Electron VWBank (nie jestem pewien czy przy
    pomocy tych kart uda ci się zapłacić)

    Jeżeli ktoś jest chętny to proszę nie powielać wpłat w podanych tutaj
    kartach (no oczywiście jeżeli ktoś chce wspomóc fundację to jak
    najbardziej nie ma przeszkód). Chodzi nam o jak największą liczbę kart
    biorących udział w teście.

    Wyniki:
    Po obciążeniu danej karty dane przedstawimy w tym poście.

    Uwagi:
    Jeżeli ktoś ma to proszę pisać - to nie jest jeszcze wersja ostateczna
    testu.

  • 2. Data: 2007-05-24 12:58:35
    Od: Quental <a...@g...com>

> [...]
    >
    > Uwagi:
    > Jeżeli ktoś ma to proszę pisać - to nie jest jeszcze wersja ostateczna

    Mogę zdeklarować Mastercarda Ikei (HSBC) i VG Multi.

  • 3. Data: 2007-05-24 13:00:18
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]

    > xbartx: VISA Citi i MC ING
    > RobertS: MC Mille i VISA BZWBK
    > RobertI: VISA Mbank i VISA Electron VWBank (nie jestem pewien czy przy

    Test będzie wiarygodny jeżeli weźmie w nim udział jak najwięcej kart
    płatniczych. Na razie mamy tylko 6 co nie jest liczbą imponującą. Liczymy,
    że znajdzie się więcej osób, które zechcą wziąć udział w teście ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-05-24 13:08:56
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    ==========
    > |Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce.|
    ==========

    > Kwota:
    > 1 GBP
    > 40 CZK

    Mimo różnej liczby przewalutowań
    przydałaby się kwota w EURO - przeciętny
    grupowicz najwięcej zagranicznych operacji
    wykona właśnie w Euro.
    (Wyniki oczywiście należałoby odpowiednio
    skomentować, ew. klasyfikować w dwóch
    kategoriach).

    Pozdrawiam
    ~|_ukasz

  • 5. Data: 2007-05-24 13:12:34
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):
    ..
    > Data i czas:
    > Startujemy w piątek 25.05.2007 r. o godzinie 12.00 [strefa czasowa
    > Europa/Warszawa (CEST) czy jak kto woli GMT +1]
    Gwoli ścisłośi CEST = UTC/GMT + 2h

    > Kwota:
    > 1 GBP
    > 40 CZK
    Rozumiem, że mają to być dwie wpłaty? Jedna w GBP, jedna w CZK?

    Mam MC BPH i mogę wpłacić.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2007-05-24 13:12:40
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Quental wrote:

    > Mogę zdeklarować Mastercarda Ikei (HSBC) i VG Multi.

    Ok to pilnuj jutro terminu. Z tego co kojarze MC Ikea nie ma podglądu
    przez www więc na wynik sobie trochę poczekamy, ale damy radę.

  • 7. Data: 2007-05-24 13:13:22
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Mimo różnej liczby przewalutowań
    > przydałaby się kwota w EURO - przeciętny

    Całkowicie się zgadzam.
    Ja uważam że najlepsze karty som z VW banku, ale tym razem mogę zaoferować
    dwie z tych kart:

    DC
    MC wbk
    MC bph
    VISA mbank
    VISA Deutche Bank

    jkolina

  • 8. Data: 2007-05-24 13:13:29
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    KK Getin Bank - tylko jest problem bo nie ma podglądu w necie i wyciąg bede
    mial dopiero około 20 czerwca :)
    Visa Electron Getin Bank - tu jest lepiej ale jakies 2-3 dni dopiero bedzie
    rozliczona transakcja w necie

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 9. Data: 2007-05-24 13:16:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof Bajorek wrote:
    > Witam
    > KK Getin Bank - tylko jest problem bo nie ma podglądu w necie i wyciąg bede
    > mial dopiero około 20 czerwca :)

    Może być, poczekamy.

  • 10. Data: 2007-05-24 13:21:18
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> napisał(a):

    > Mimo różnej liczby przewalutowań
    > przydałaby się kwota w EURO - przeciętny
    > grupowicz najwięcej zagranicznych operacji
    > wykona właśnie w Euro.
    Słuszna uwaga, ale chyba jeszcze lepiej by było też w USD :-)
    Może da radę zrobić tak, żeby było więcej niż jedna osoba z taką samą kartą i
    każda wpłaciła inną walutę?