  • 31. Data: 2007-05-25 09:41:08
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:8f1eadb6b0142bcd9d327a835c675bea@news.home.net.
    pl...
    > widze, ze bedzie nas calkiem sporo i kart rowniez jest wiele ;-))
    > to bedzie chyba pierwszy taki zupelnie niezalezny test, informacje jakie
    > pojawiaja sie w prasie bazuja na tym co dziennikarzowi powiedza same
    > banki...
    > pozdr.
    > RobertS
    ??? ??? ????? ????????
    (jeśli są pytajniki to nie przeszła cyrylica)

    Bardzo mi się to podoba :). Następny test możemy zrobić w jakichś innych
    egzotycznych, ale używalnych walutach. Mnie tu żywo interesuje Rosja, jako
    że nie mogę się przekonać do dokonywania zakupów kartą :(. O ile w PL
    aktywnie korzystałem z kredytówki mbanku, o tyle tutaj mam poważne obiekcje.

    R.

  • 32. Data: 2007-05-25 09:42:04
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:
> [...]
    >
    > to bedzie chyba pierwszy taki zupelnie niezalezny test, informacje jakie
    > pojawiaja sie w prasie bazuja na tym co dziennikarzowi powiedza same

    Właśnie uruchomiłem procedurę (próbnie) i płatność idzie przez
    www.paypal.com. Z tego co było nie raz na grupie, przeliczniki paypala
    to niezła granda, także jeżeli zostaną zastosowane (a pewnie tak) to
    możemy mieć zawyżone wyniki. Nie ma to oczywiście znaczenia dla samego
    testów przeliczników ale już dla kursów bank<>kantor może mieć - czy się
    mylę?

  • 33. Data: 2007-05-25 09:56:25
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (pi tek godz. 12.00 - przy cz si !)
    Od: Quental <a...@g...com>

    > W a nie uruchomi em procedur (próbnie) i p atno idzie przezwww.paypal.com. Z
    tego co by o nie raz na grupie, przeliczniki paypala

    My l , e masz racj ...
    To co, jedziemy z koksem?

  • 34. Data: 2007-05-25 10:14:17
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Uzytkownik "Quental" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > My l , e masz racj ...
    > To co, jedziemy z koksem?

    Ja juz pojechalem. mBank zalozyl od razu blokade. 1GBP i 40CZK.
    Electronem oczywiscie sie nie dalo zaplacic.
    R.

  • 35. Data: 2007-05-25 10:20:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    No i jak tam?
    Ktoś z dobrych "onlajnowców" czyli multi/mbank może się pochwalić co mu
    przyszło, znaczy czy widać 40 CZK i 1 GBP czy złotówki?
    Bo cholera tego nie sprawdziliśmy, ale mi przy płatności podało coś takiego:

    kursu wymiany w systemie PayPal począwszy od 25 maj. 2007:
    1 Złoty polski = 7,21603 Korona czeska
    kursu wymiany w systemie PayPal począwszy od 25 maj. 2007:
    1 Złoty polski = 0,172502 Funty szterlingi

    Jeżeli paypal przeliczył to po "swoich" kursach i obciąży w złotówkach
    to dupa zbita :/ Dobrze, że chociaż poszło na słuszny projekt.

    PS. Mi na Citi zablokowało na razie 12,35 zł

  • 36. Data: 2007-05-25 10:21:30
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Robert.I wrote:

    > Ja juz pojechalem. mBank zalozyl od razu blokade. 1GBP i 40CZK.
    > Electronem oczywiscie sie nie dalo zaplacic.

    Dzięki za info, czyli moje obawy były błędne, co mnie oczywiście bardzo
    cieszy ;)

  • 37. Data: 2007-05-25 10:21:51
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > paypala
    > to niezła granda, także jeżeli zostaną zastosowane (a pewnie tak) to

    Dla GBP Dostałem możliwość wyboru, czy rozliczam transakcję wg. kursu
    PayPal, czy banku.

    kursu wymiany w systemie PayPal począwszy od 25 maj. 2007:
    1 Złoty polski = 0,172502 Funty szterlingi

    Nie wiem co z koronami, nie miałem juz możliwości wyboru.
    Zapłaciłem VE Inteligo, blokady zostały założone na kwoty 5,41, oraz
    dwie (???) na jeden PLN.

    Po rozliczenu które powinno zostać wykonane za kilka dni podeślę
    ostateczne kursy.
    Obecny kurs GBP wg. EFIX to ok.5,63, a dzisiejszy średni NBP 5.6121.

    Sprzedaż w kantorach wg. Onetu 5.58-5.69

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 38. Data: 2007-05-25 10:21:54
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart (..) Wstepne wyniki
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Proponuje wstepne wyniki i zalozenie posta jak wszystko zostanie rozliczone.
    Obecnie blokada jest:
    mbank Visa Electron, chwilowo nie wiem co jest co, a przy tym ten 1 PLN mnie
    ciekawi...:
    5,55 PLN PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 25-05-2007
    5,80 PLN PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 25-05-2007
    1,00 PLN PAYPAL 35314369001

    begin 666 blank.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 39. Data: 2007-05-25 10:23:11
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f36d6u$fbs$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > dupa zbita :/ Dobrze, że chociaż poszło na słuszny projekt.
    > PS. Mi na Citi zablokowało na razie 12,35 zł

    W pełnym rozliczeniu (za dni kilka) będzie wyraźnie wskazana kwota w
    lokalnej walucie i odpowiednik PLN
    R.

  • 40. Data: 2007-05-25 10:31:18
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Niestety MC Reala nie sa w stanie sprawdzic on-line "System nie jest w
    stanie zweryfikować tej karty kredytowej za pomocą procesu zatwierdzania
    kart." wiec ona z testu wypada.