  • 1. Data: 2007-05-24 11:45:18
    Temat: kredyt pod zastaw?
    Od: "gizmo" <g...@t...NOSPAM.pl>

    Witam

    Chcialbym wziac kredyt/pozyczke pod zastaw (mieszkanie wlasnosciowe warte
    ok. 230 tys zl).
    Interesuje mnie kwota kredytu/pozyczki 100-150tys zl.
    W jakim banku najlepiej wziac taki kredyt/pozyczke (z moizliwoscia
    wczesniejszej splaty do 2-3 lat)?

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie

  • 2. Data: 2007-05-24 11:58:02
    Temat: Re: kredyt pod zastaw?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Interesuje mnie kwota kredytu/pozyczki 100-150tys zl.
    > W jakim banku najlepiej wziac taki kredyt/pozyczke (z moizliwoscia

    Czyli interesuje Cię pozyczka hipoteczna, bo rozumiem, że przeznaczenie
    pieniędzy to tzw. cel konsumpcyjny?

    Pożyczki hipoteczne są nieco droższe od kredytów, myślę, że bdb ofertę ma
    NYKredit. Poszukaj na ich stronach. Swego czasu chciałem wziąć taką
    pożyczkę i NYKredit okazał się najlepszy i najtańszy...

    pozdr.
    RobertS