Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-04-30 12:40:20
Temat:Telepekao24 - logowanie, przelewy
Od:"Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dluzszego czasu logowanie i inne operacje w Pekao24 trwaja koszmarnie
dlugo (ok. 18 min / przelew!)
Mam w firmie lacze stale 0,5 MB, ZigZag i transfer rzedu 40 - 50 kB/s z
www.microsoft.com 15 kB/s http://tucows.icm.edu.pl/ w tym samym czasie.
W dniach 10 20 i 25 kazdego miesiaca (ZUS, US PIT, US VAT) system
praktycznie nie dziala!

Czy szanowni grupowicze tez zaobserwowali podobne objawy u siebie? Tak jak
zawsze uwazalem PEAKO za jeden z najlepszych bankow, tak teraz jestem coraz
bardziej zniesmaczony.
Dzial obslugi klienta na poczatku kwietnia poinformaowal, ze:
>"Zdajemy sobie sprawę, że obecne problemy z połączeniem się z serwerem
Telepekao 24 wpływają niekorzystnie na >wizerunek Banku jak również
nakomfort obsługi konta ze strony klienta. Podjęto już działania w
celuustalenia i >wyeliminowania przyczyn takiego stanu rzeczy oraz
przywróceniapoprawnej łączności dla klientów. Mogę zapewnić, że >robimy
wszystko aby takasytuacja trwała jak najkrócej"

a tuj prawie maj i dalej za przeproszeniem dupa.

Pozdrawiam
Bartosz Kwiatkowski

2. Data: 2003-04-30 23:11:20
Temat:Re: Telepekao24 - logowanie, przelewy
Od:"SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz Kwiatkowski wrote:
> Od dluzszego czasu logowanie i inne operacje w Pekao24 trwaja
> koszmarnie dlugo (ok. 18 min / przelew!)

Witam,

nie bede sie chwalil co mam w firmie/domu, ale wszystko -
logowanie/przelewy to sa kwestie sekund.

3. Data: 2003-05-01 10:21:42
Od:"vieniek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl> napisał w
wiadomości news:b8ogcu$5v5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Od dluzszego czasu logowanie i inne operacje w Pekao24 trwaja koszmarnie
> dlugo (ok. 18 min / przelew!)

Witam,
mam, a własciwie miałem te same problemy (przy łączu 2MB) w te dni.
Założyłem nowe konto w mBanku i na razie wszystko jest OK, stare konto
na razie utrzymuję ze względu na wygodę posługiwania się tokenem.

pozdrowienia

4. Data: 2003-05-01 11:48:28
Od:Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl> wrote in

> [...]
> z www.microsoft.com 15 kB/s http://tucows.icm.edu.pl/ w tym samym
> czasie. W dniach 10 20 i 25 kazdego miesiaca (ZUS, US PIT, US VAT)

Telepekao24 mocno spowolnilo i to raczej niezaleznie od lacza, ktorego uzywasz. W tej

chwili "siedze" na Neostradzie Plus (60 kB/s z szybkich serwerow na Polpaku, 35 kB/s
-
tucows.ipartners.pl). Telepekao dziala wyraznie wolniej niz kiedys, ale nie az tak
zle (kilka
do 30 sekund na jedna operacje, czasami dluzej - ale wtedy jest timeout i nici z
przelewu).

Pozdrawiam,
Wojtek

--
Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.