    From: Lukasz Komsta <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telepekao24
    Date: Sat, 16 Feb 2002 21:15:58 +0100

    Wojtek Mierzejewski wrote:

    > Prosze nie pisac ze PEKAO SA to syf itd bo takie opinie mnie nie interesuja,
    > chce wiedziec tylko troche o ich systemie www.

    Mam Eurokonto WWW od 1,5 roku i jestem (wbrew ogólnej opinii o pekao)
    bardzo zadowolony. System www jest sensowny i stosunkowo szybki (bez
    apletów i innych cudów). Odkąd mam konto była 1 zmiana layoutu serwisu,
    raczej bardziej wyglądu niż funkcjonalności. Jedyna wada to to, iż nie
    ma możliwości wglądu na bieżąco do transakcji na kartach charge.

    ZTCW ostatnio wydają maestro dopiero po 3 miesiącach regularnych
    wpływów, co mnie zabolało. Ale na szczęście mnie to nie dotyczy.

    Pozdrowienia,

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *