  • 1. Data: 2003-11-20 13:50:41
    Temat: Telefonowanie do mBanku z budki?
    Od: "Xphil" <x...@i...pl>

    witam!
    miałem potrzebę dodzwonić się z budki ale niestety z budki nie obsłużę menu
    w mBanku, zero reakcji... czy to wszystkie budki tak czy z jakiegoś typu
    można się dodzwonić?

    pzdr
    Xphil

  • 2. Data: 2003-11-20 13:55:01
    Temat: Re: Telefonowanie do mBanku z budki?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > miałem potrzebę dodzwonić się z budki ale niestety z budki nie obsłużę menu
    > w mBanku, zero reakcji... czy to wszystkie budki tak czy z jakiego? typu
    > można się dodzwonić?

    Brak wybierania tonowego w aparatach.

  • 3. Data: 2003-11-20 14:07:54
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Brak wybierania tonowego w aparatach.

    ale tylko w niebieskich.
    srebrne, chipowe i dialogowe obsluguja bez problemu system

    --
    http://www.swistak.pl - darmowe aukcje internetowe

  • 4. Data: 2003-11-20 14:13:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003 14:55:01 +0100, KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
    wrote:

    >Brak wybierania tonowego w aparatach.
    Ale to wybieranie jest zazwyczaj...
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-11-20 14:32:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpihrk$16c$...@a...dialog.net.pl,
    Gelbo <g...@w...pl>:
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > ale tylko w niebieskich.
    Niebieskie tez maja. Przynajmniej wszystkie, z ktorych mialem okazje
    ostatnimi laty korzystac.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-20 14:39:39
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Brak wybierania tonowego w aparatach.

    Wybieranie tonowe jest. Po wybraniu numeru i polaczeniu sie z nim nalezy
    wcisnac #.
    Jednak nie dzialaja nam takie klawisze jak * i #. Wiec z Inteligo nie mozna
    za bardzo skorzytac (tam po podaniu loginu nalezy nacisnac krzyzyk, a gdy to
    zrobimy to sie z powrotem przelaczymy na wybieranie pulsowe). W mBanku po
    wpisaniu 8 cyfr loginu, system sam prosi automatycznie o poszczegolne cyfry
    telekodu. Po podaniu 3 cyfr jestesmy odrazu w serwisie transakcyjnym.

    Leszek Kowalski

  • 7. Data: 2003-11-20 14:41:58
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Adam Płaszczyca dnia 2003-11-20 15:13 napisał(a) co następuje:

    > Ale to wybieranie jest zazwyczaj...

    Zazwyczaj jest ustawione. Jednak bardzo często spoytkałem się (w
    Krakowie, nie wiem jak jest w innych miastach) z sytuacją, że
    "niebieskie" budki wybierały pulsowo zamiast tonowo. Co ciekawe, jestem
    pewien, że przynajmniej w dwóch z nich było wcześniej tonowe!!! Ktoś
    inteligentny w krakowskiej TP stwierdził, że pulsowe jest lepsze...
    tylko dlaczego? Stało się to mniej więcej 2 lata temu, nie wiem jak jest
    teraz - od dawna nie korzystałem.

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 8. Data: 2003-11-20 14:42:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to wybieranie jest zazwyczaj...

    Co rejon to obyczaj.

    Generalnie nie ma problemów z telefonami 'jajkami' - takie owalne, tylko na
    karty chipowe. Podobnie z nowymi Ascomami - białe nowe telefony TP tylko na
    karty chipowe.

    W niebieskich są małe szanse na wybieranie tonowe.

    Za to w srebrnych - 'kanciastych' urmetach - jeśli nie ma - można spróbować
    nadusić raz gwiazdę lub hash po nazwiązaniu połączenia i spróbować wtedy,
    czy włączyło się wybieranie tonowe.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm

  • 9. Data: 2003-11-20 15:00:06
    Od: "xyz" <o...@U...poczta.fm>

    Użytkownik Xphil <x...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpigu9$dos$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    menu
    > w mBanku, zero reakcji... czy to wszystkie budki tak czy z jakiegoś typu

    jajka i teraz takie nowe kwadratowe (takie szare) - z nich bez problemu

  • 10. Data: 2003-11-20 17:12:27
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > Niebieskie tez maja. Przynajmniej wszystkie, z ktorych mialem okazje
    > ostatnimi laty korzystac.

    Jeżeli chodzi o moją okolicę to z tepsy: niebieskie, srebrne i jajowate -
    nigdy nie znalazłem takiego w tonowym.

    Bogdan B.