  • 11. Data: 2003-11-20 22:37:26
    Temat: Odp: Telefonowanie do mBanku z budki?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Bogdan B. <b...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bpismt$e7h$...@a...news.tpi.pl...
    > Jeżeli chodzi o moją okolicę to z tepsy: niebieskie, srebrne i jajowate -
    > nigdy nie znalazłem takiego w tonowym.
    Niebieskie mi znane nie obsługują. Only chipowe ktore znam obsuguja.
    Gdy mam coś zrobić w LUKASIE (0800) i mam niebieski po prostu wyciagam
    komórkęiużywam jako dialer ( czyli ustawiam PIKANIE klawiszy na tony ,
    pzykładam głośnik komrki do mikrofonu aparau i naciskam potrzebny klawisz,
    co wyglada dziwnie i śmiesznie ale działa)

  • 12. Data: 2003-11-20 23:03:58
    Temat: Re: Telefonowanie do mBanku z budki?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik k...@i...pl napisał:

> [...]
    > pzykładam głośnik komrki do mikrofonu aparau i naciskam potrzebny klawisz,
    > co wyglada dziwnie i śmiesznie ale działa)

    Uwazaj bo Cie zlapia i oskarza o probe oszukania centrali i dzwonienia
    za darmo do Mozambiku. ;-)))))

    Bartol

  • 13. Data: 2003-11-24 13:49:00
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    I jeszcze jedna kwestia porównawcza TPsy z Dialogiem. Uważam, że Dialog jest
    "bezpieczniejszy", gdyż po wybraniu numeru już więcej nic się nie wyświetla na
    "ekraniku" (przynajmnie przy wybieraniu 0800 - świeci się tylko "połączenie
    bezpłatne"). Tak więc nikt nam telekodu i hasła nie podejrzy (chyba, że
    "podsłucha" tony, ale to trudniejsza sztuka).

    I jeszcze jest jedno ograniczenie TPsy. Można bezkarnie wcisnąć chyba do 30
    cyfr. Po zużyciu limitu, klawisze się blokują i nic nie można wybrać. Wniosek z
    tego: z TPsy wykonasz tylko kilka czynności na raz. Jeśli chcesz zrobić
    kilkadziesiąt, musisz dzwonić po kilka razy.