  • 1. Data: 2003-11-20 12:41:14
    Temat: Utworzenie OGROMNYCH rezerw przez KB
    Od: t...@p...onet.pl

    Jak w tytule.
    http://www.money.pl/gieldy/wiadomosci/20031120/51315
    /

    Tensor1

  • 2. Data: 2003-11-20 12:49:07
    Temat: Re: Utworzenie OGROMNYCH rezerw przez KB
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    http://www.money.pl/gieldy/wiadomosci/20031120/51315
    /

    A widziales o ile akcje spadly dzisiaj?
    16%!!!!!!
    Wczoraj byly 10.35 dzisiaj w tej chwili 8,65.

  • 3. Data: 2003-11-20 14:07:50
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    napisał w wiadomości news:bpid8c$b01$1@news.onet.pl...

    > A widziales o ile akcje spadly dzisiaj?
    > 16%!!!!!!
    > Wczoraj byly 10.35 dzisiaj w tej chwili 8,65.

    wczoraj w tvn24 dyskutował prezes CeLiF i pełnomocnik KredytBanku
    niestety ten drugi nie potrafił podać żadnych argumentów na rzecz
    Kredytbanku - jedynie zapewniał, że KB nie grozi upadłość

    swoją drogą ciekawy jestem czy jest jeszcze pełnomocnikiem i czy osoba,
    która wysłała go do telewizji jeszcze pracuje w KB - no chyba, że poradził
    sobie dobrze, a sytuacja KB jest gorsza niż wynikało z rozmowy :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-11-20 14:25:02
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > A widziales o ile akcje spadly dzisiaj?
    > 16%!!!!!!
    > Wczoraj byly 10.35 dzisiaj w tej chwili 8,65.

    Prawdę mówiąć dziwię się, że w tej sytuacji spadły tylko o 16%. Przewidywana
    (wg komunikatu) strata na koniec roku na poziomie ponad 1 MILIARDA PLN jest
    chyba rekordem w polskiej bankowości od 1990roku. Jeżeli się mylę, to niech
    ktoś sprostuje. Tensor1
    PS. Ciekawi mnie tylko czy w innych bankach są właściwie tworzone rezerwy.
    Dlaczego akurat w KB jest tak żle a w innych stosunkowo dobrze. Nie wierzę w
    wyjątki - KB jest za dużym bankiem.

  • 5. Data: 2003-11-20 14:32:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Przewidywana (wg komunikatu) strata na koniec roku na poziomie ponad
    > 1 MILIARDA PLN jest chyba rekordem w polskiej bankowości od 1990roku.

    Rozwiaza potem rezerwy na straty i beda miec jedne z najlepszych wynikow na
    rynku ;)))

  • 6. Data: 2003-11-20 14:33:34
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > PS. Ciekawi mnie tylko czy w innych bankach są właściwie tworzone rezerwy.
    > Dlaczego akurat w KB jest tak żle a w innych stosunkowo dobrze. Nie wierzę
    > wyjątki - KB jest za dużym bankiem.

    Moze nalezy sie cieszyc, ze KB tworzy rezerwy. Strach pomyslec co by bylo,
    gdyby nie tworzyl...

    Pablo

  • 7. Data: 2003-11-20 14:34:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    Wlasnie zamierzalem zalozyc lokate w GBP w KB - czy mam sie bac?
    Czy odradzacie taki krok?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-11-20 14:40:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pablo <p...@w...pl> wrote:
    > Moze nalezy sie cieszyc, ze KB tworzy rezerwy. Strach pomyslec co by
    > bylo, gdyby nie tworzyl...

    W wyniku tego w IV kwartale br. Kredyt Bank utworzy dodatkowe rezerwy na
    kwotę ok. 1,27 mld złotych. Utworzenie tak gigantycznych rezerw powiększy
    zdecydowanie stratę netto, jaką odnotuje bank w tym roku. Dla porównania
    skonsolidowana strata netto grupy Kredyt Banku wyniosła w trzecim kwartale
    2003 roku 76,48 mln złotych. Narastająco po dziewięciu miesiącach bieżącego
    roku skonsolidowana strata zwiększyła się do 335,4 milionów złotych. W
    samym trzecim kwartale 2003 grupa Kredyt Banku utworzyła 74,46 mln zł
    rezerw. Kolejna, przyszłoroczna emisja akcji, z której Kredyt Bank liczy
    pozyskać ok. 600 milionów złotych ma na celu zwiększenie funduszy własnych a
    co za tym idzie zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i działania banku.
    Przy założeniu tak wysokich strat planowanych w bieżącym roku nowa emisja
    akcji jest więc niezbędna. Dopiero w przyszłym roku inwestorzy mogą
    oczekiwać, by podjęte działania restrukturyzacyjne zaczęły wreszcie
    przynosić wymierne efekty.
    http://gielda.onet.pl/0,1141249,komentarze.html

  • 9. Data: 2003-11-20 14:42:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert <u...@o...pl> wrote:
    > Wlasnie zamierzalem zalozyc lokate w GBP w KB - czy mam sie bac?
    > Czy odradzacie taki krok?

    Spokojnie - nie ma sie co bac. KBC jest zbyt duza grupa zeby pozwolic sobie
    na upadek KB.
    Takie rezerwy po to pewnie robia, zeby zaczac od zera i co najwyzej
    rozwiazywac (co bedzie na konto juz przyszlej strategii i kasa beda sie
    dzielic z KBC a nie pozostalymi akcjonariuszami ;)

  • 10. Data: 2003-11-20 14:51:50
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik t...@p...onet.pl pisze:

    > PS. Ciekawi mnie tylko czy w innych bankach są właściwie tworzone rezerwy.
    na 100% nie w 100% ;-)

    A mnie ciekawi trochę jak to wpłynie na ofertę i ceny kredytów KB?