  • 1. Data: 2003-11-20 14:34:23
    Temat: Konto dla kilku osób
    Od: "Mietek" <m...@p...onet.pl>

    Interesuje mnie założenie konta z upoważnieniem dla kilku osób -
    niekoniecznie z rodziny. Osoby mają do siebie pełne zaufanie. Gros
    transakcji to przelewy internetowe i wypłaty z bankomatu. Ktory z banków
    oferuje usługi umożliwiające rozróżnianie np. po loginie kto dokonał danego
    przelewu?
    pozdrawiam.
    Mietek

  • 2. Data: 2003-11-20 14:44:08
    Temat: Re: Konto dla kilku osób
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mietek <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > transakcji to przelewy internetowe i wypłaty z bankomatu. Ktory z
    > banków oferuje usługi umożliwiające rozróżnianie np. po loginie kto

    Jak dla kilku osob po osobnym loginie to chyba tylko homebanking?
    Tani homebanking ma chyba ING BS (czy raczej mal - bo teraz nie wiem).

  • 3. Data: 2003-11-20 14:52:12
    Temat: Odp: Konto dla kilku osób
    Od: "Mietek" <m...@p...onet.pl>

    > Jak dla kilku osob po osobnym loginie to chyba tylko homebanking?
    > Tani homebanking ma chyba ING BS (czy raczej mal - bo teraz nie wiem).
    login podałem jako przykład, może być rozróżniane po czymś innym.
    Mietek

  • 4. Data: 2003-11-20 15:10:56
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Jak dla kilku osob po osobnym loginie to chyba tylko homebanking?
    > Tani homebanking ma chyba ING BS (czy raczej mal - bo teraz nie wiem).

    Zależy ilu. Dla 2 lub 3 osób można otworzyć normalne konto wspólne.
    Np. to:
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/otworz_konto_main_ko
    nto_wspolne.htm
    (każdy ma swój login, swoją kartę...)

  • 5. Data: 2003-11-20 15:13:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Jak dla kilku osob po osobnym loginie to chyba tylko homebanking?
    > Tani homebanking ma chyba ING BS (czy raczej mal - bo teraz nie wiem).

    W inteligo mozna zalozyc konto dla maks. 3 osob. Kazda ma osobny login,
    hasla i karte. O ile transakcje kartowe mozna rozroznic po numerach
    kart, o tyle nie zauwazylem informacji o tym, ktory uzytkownik zlecil
    przelew.

    Swoja droga taka funkcjonalnosc Inteligo mogloby wprowadzic.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-11-20 15:16:08
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> writes:

    > Zależy ilu. Dla 2 lub 3 osób można otworzyć normalne konto wspólne.
> [...]

    Chyba z inteligo się jednak tu wycofam - sprawdziłem i informację o
    tym kto zlecił przelew widać kiepsko (myślę, że w awaryjnej sytuacji,
    konsultant będzie to w stanie sprawdzić - ale w normalnej historii nie
    ma).