  • 1. Data: 2003-11-20 12:45:10
    Temat: mBank i Nazwa zleceniodawcy
    Od: Robert Grochowiak <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy w mBanku przy opcji racunki/przelewy/przelew dowolny
    mozna zdefiniowac inne "Imie i Nazwisko nadawcy" np.:
    przy placaniu rachunku w TPsa gdzie jest inny abonent a inny nadawce
    czy tpsa sie w tym polapie?

  • 2. Data: 2003-11-20 12:56:10
    Temat: Re: mBank i Nazwa zleceniodawcy
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Robert Grochowiak" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    80...
    > Witam
    > Czy w mBanku przy opcji racunki/przelewy/przelew dowolny
    > mozna zdefiniowac inne "Imie i Nazwisko nadawcy" np.:

    Nie mozna.

    > przy placaniu rachunku w TPsa gdzie jest inny abonent a inny nadawce
    > czy tpsa sie w tym polapie?

    Bez problemu, dla nich najistotniejsze jest za co placisz a nie kto.
    Wiec sprawdz 2x czy dobry numer faktury wpisales i dziekuje :)

    m.

  • 3. Data: 2003-11-20 12:58:27
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Robert pisze:

    > przy placaniu rachunku w TPsa gdzie jest inny abonent a inny nadawce
    > czy tpsa sie w tym polapie?
    połapie się jak podasz nr faktury, daj też nazwisko abonenta itp...

  • 4. Data: 2003-11-20 13:09:31
    Od: "MarcinB" <m...@g...pl>

    Na odwrocie faktury masz szczegółową instrukcję co wpisać w polu tytułem. O ile
    mnie pamięć nie myli, są to:
    1) imię, nazwisko (lub nazwa) i pełny adres klienta (abonenta);
    2) numer faktury lub indywidualny numer klienta lub numer telefonu klienta.

    Wszystkie potrzebne informacje są wydrukowane na pierwszej stronie faktury,
    łącznie z numerem rachunku i danymi odbiorcy przelewu.

  • 5. Data: 2003-11-20 14:32:22
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    me.or.workplace.pl...
    > Przeglądam pl.biznes.banki

    > połapie się jak podasz nr faktury, daj też nazwisko abonenta itp...

    W warszawskim okregu TP SA (nei wiem jak w innych) jest tak ze kazdy abonent
    ma od pewnego czasu inne subkonto (inny numer konta) wiec zadnych dodatkowych
    numerkow nie trzeba podawac, a i tak bedzie prawidlowo zaksiegowane.

    sq

  • 6. Data: 2003-11-20 14:42:40
    Od: Robert Grochowiak <f...@p...onet.pl>

    > Bez problemu, dla nich najistotniejsze jest za co placisz a nie kto
    > Wiec sprawdz 2x czy dobry numer faktury wpisales i dziekuje :)

    Dzieki za info