    From: DA_none <d...@e...webmedia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Taniej karta niz za gotowke - da sie!
    Date: Thu, 17 Jan 2002 15:49:26 +0000 (UTC)

    Lopez <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Czesc grupowicze.

    > Wiele razy sie mowilo o tym jak sprzedawcy czesto nie chca, zniechecaja, czy
    > wogole sztucznie chca zawyzac oplaty czy dolne limity w przypadku platnosci
    > kartami. A tu mnie dzis milo zaskoczyli. Na stacji Neste 24 przy M1 w Zabrzu
    > kupowalem Pb95 za 2,82PLN/1l, ale w przypadku platnosci karta byl jeszcze
    > upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym
    > paliwem na slasku :-))))

    bo prosciej/taniej jest im rozliczyc sie z bankiem niz co jakis czas
    wysylac konwoj do oprozniania tych automatow z gotowki
    szkoda ze ta znizka nie jest caly czas na kazdej stacji :(

    pozatym jak masz ich karte wewnetrzna to faktore zbiorcza dostajesz
    pod koniec miesiaca, nie trzeba za kazdym razem tracic czasu
    na wypisywanie na stacji, ksiegowa sie tez sie cieszy bo ma maiej
    papierkow.

    neste rulez :)

    DA_none