  • 1. Data: 2003-02-02 22:44:06
    Temat: Ilość użytkowników bankowości mobilnej (Wireless Banking) w Europie w latach 2002-2007
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://prnews.pl/html.php/display?article=1808

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-02-03 07:32:27
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    to tylko wróżenie z fusów, nic więcej

    3 lata temu specjaliści twierdzili że WAP rzuci wszystkich na kolana, teraz
    dodają kolorowy wyświetlacz do telefonu i myślą że to wiele zmieni.

    ps. przyzwyczailiśmy się już że Europę dzieli się standardowo na wschodnią i
    zachodnią :-)
    a tak to nie wiem np. czy Europa północna to również Polska ?? dla mnie
    Europa północna to Skandynawia