  • 1. Data: 2006-07-27 13:52:21
    Temat: TŁUMACZ PRZYSIĘGŁY prosi na wzór "umowę o kredyt inwestycyjny"
    Od: "luka" <4...@p...onet.pl>

    Czesc
    Moj dobry kolega, ktory jest tlumaczem przysieglym jezyka angielskiego
    potrzebuje na wzor (nie chodzi formularz!) "umowe o kredyt inwestycyjny" po
    angielsku. Potrzebuje to oczywiscie do tlumaczenia wlasnie na wzor.
    Taki dokument na pewno bedzie mieć przynajmniej kilka stron; najlepiej gdyby
    była to jakaś już zawarta-sporzadzona, "stara" umowa. Chodzi o kredyt na
    sfinansowanie jakiejś inwestycji (np. budowy osiedla mieszkaniowego albo
    fabryki).Wszelkie dane moge byc zamazane oczywiscie.
    Ja w tym posrednicze, bo on nie ma doswiadczenia w korzystaniu z grup
    dyskusyjnych.
    pozdr i dziekuje
    Lukasz
    kontakt na priva: l...@y...com

  • 2. Data: 2006-07-27 16:01:55
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > potrzebuje na wzor (nie chodzi formularz!) "umowe o kredyt inwestycyjny"
    > po
    > angielsku. Potrzebuje to oczywiscie do tlumaczenia wlasnie na wzor.

    Może mamy za niego przetłumaczyć jeszcze:)??

    JR

  • 3. Data: 2006-07-27 16:30:07
    Od: "luka" <4...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2006-07-27 17:52:23
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "luka" <4...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JerzyR" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    A jakie konkretnie? Może będę mogła pomóc.

  • 5. Data: 2006-07-27 22:28:27
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 27 Jul 2006 15:52:21 +0200, luka napisał(a):

    > Moj dobry kolega, ktory jest tlumaczem przysieglym jezyka angielskiego
    > potrzebuje na wzor (nie chodzi formularz!) "umowe o kredyt inwestycyjny" po
    > angielsku. Potrzebuje to oczywiscie do tlumaczenia wlasnie na wzor.

    To co z niego za tłumacz przysięgły, który nie zna języka / nie potrafi
    korzystać ze słownika? I za co on pieniądze bierze?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2006-07-28 01:18:38
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > To co z niego za tłumacz przysięgły, który nie zna języka / nie potrafi
    > korzystać ze słownika? I za co on pieniądze bierze?

    Bierze pieniadze za to ze jest przysiegly .
    Na takiej samej zasadzie nie bedzie potrafil precyzyjnie przetlumaczyc
    rozleglej instrukcji obslugi urzadzenia elektronicznego lub moze napotkac
    problemy z
    terminologia uzywana przy inwestycjach .

    Dla tej samej zasady jezeli boli ciebie ucho idziesz do stomatologa ,
    ortopedy , laryngologa ?? Kazdy z nich bedzie mial lek.med .

    Polecam dla tlumaczy zagadnienia fotograficzne :))

    spatial frequency
    zone plate

  • 7. Data: 2006-07-28 01:20:53
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > To co z niego za tłumacz przysięgły, który nie zna języka / nie potrafi
    > korzystać ze słownika? I za co on pieniądze bierze?

    I nazwa urzadzenia --->> view camera

    Zycze udanej nocy i odrobiny myslenia nad tym kim jest przysiegly . Albo nad
    tym ze instruktor prawa jazdy to nie Hołek :))

  • 8. Data: 2006-07-28 05:10:30
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    luka napisał:

> [...]
    > potrzebuje na wzor (nie chodzi formularz!) "umowe o kredyt inwestycyjny" po
    > angielsku. Potrzebuje to oczywiscie do tlumaczenia wlasnie na wzor.
    (...)

    pl.hum.tlumaczenia

    PWZ

  • 9. Data: 2006-07-28 08:55:19
    Od: "luka" <4...@p...onet.pl>

    > A jakie konkretnie? Może będę mogła pomóc.

    Dziękuje za odzew. Prosze o kontakt na priva l...@y...com
    pozdr