  • 1. Data: 2006-07-27 10:19:24
    Temat: kredyt mieszkaniowy dla doktoranta
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Jest jakaś szansa?

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2006-07-27 10:39:16
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy dla doktoranta
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu jimmij porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jest jakaś szansa?
    Tak. Jesli doktorant ma gdzies etat za taka stawke, ktora wg banku
    bedzie odpowiednia
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-27 12:10:02
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    jezeli doktorant ma zdolnosc kredytowa to why not ? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:eaa61s$pjf$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2006-07-28 19:26:57
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Nie masz żadnych możliwości mieszkaniowo-kredytowych. Zakładam, że jestes
    doktorantem na stypendium, kasa z grantów też nie pomoże.
    --
    pozdr
    Tomek

  • 5. Data: 2006-07-29 11:38:15
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm> writes:

    > Nie masz żadnych możliwości mieszkaniowo-kredytowych. Zakładam, że jestes
    > doktorantem na stypendium, kasa z grantów też nie pomoże.

    Tak się właśnie domyślałem...

    --
    jimmij

  • 6. Data: 2006-07-29 12:09:50
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    jimmij <j...@j...jj> writes:

    > Tak się właśnie domyślałem...

    Ale jeszcze momencik...
    A jak to jest z delegacjami?
    Czy kasa z delegacji (zagranicznych) może zostać zaliczona przez bank do
    dochodu?

    --
    jimmij

  • 7. Data: 2006-07-29 13:18:46
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Będę brutalny-
    sam byłem doktorantem stosunkowo niedawno i powiem z całą
    odpowiedzialnością - z punktu widzenia banków jesteś prawie niebycie.
    Pomijam inne negatywne aspekty tkwienia na uczelni ze statusem doktoranta.
    Dobra rada całkiem za darmo jeśli studiujesz nauki inne niż humanistyczne -
    rób ten doktorat, nie myśl teraz o żadnym mieszkaniu - jest szansa, że za
    parę lat ścisłowców będą dobrze w Polsce nagradzali za ich pracę, wtedy
    pomyslisz o kredycie. Jak tak nie będzie to uciekniesz za granicę, miejsc na
    postdoków jest cały czas sporo. Jeżeli studiujesz nauki humanistyczne,
    cóż...bogato się ożeń lub poszukaj bogatego wujka w rodzinie.
    Pozdrawiam i życzę dobrej pracy w Polsce po obronie.