  • 1. Data: 2003-05-22 19:26:44
    Temat: TFI ING - wkrótce potwierdzenia operacji na kartkach pocztowych?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Dokonałem umorzenia części jednostek w funduszu gotówkowym TFI ING.
    Towarzystwo przysłało mi, a jakże, potwierdzenie - tylko że w NIEZAKLEJONEJ
    kopercie. Mam na to dowód w postaci nietkniętej śliną czy innym płynem,
    pięknie ostemplowanej firmowej koperty.
    Jak sądzę następnym krokiem tych biednych kretynów będzie wysyłanie
    potwierdzeń na kartkach pocztowych, tak żeby nikt nie musiał się trudzić
    wyciąganiem ich z koperty. Każdy pocztowiec będzie mógł sprawdzić stan
    mojego rejestru.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.