  • 1. Data: 2003-05-22 17:32:21
    Temat: [LGnet] Opłaty - wyciągi
    Od: "Łukasz_R" <b...@b...pl>

    Czy zakładając konto w LGnet można zrezygnować z przysyłanych co miesiąc
    wyciągów tak aby nie płacić 5 zł za tą usługę?

  • 2. Data: 2003-05-22 17:47:56
    Temat: Re: [LGnet] Opłaty - wyciągi
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    > Czy zakładając konto w LGnet można zrezygnować z przysyłanych co miesiąc
    > wyciągów tak aby nie płacić 5 zł za tą usługę?

    Ta usluga jest standardowo wylaczona, wiec nic nie placisz. Chyba, ze cos
    zmienili...

  • 3. Data: 2003-05-22 18:20:59
    Od: <M...@i...pw.edu.pl>

    Ja tego nie aktywowałem -i konto działa bez problemu

    ________

  • 4. Data: 2003-05-23 12:14:32
    Od: m...@p...onet.pl

    To tak jak w Inteligo i w mBanku. Mają tradycyjny wyciąg miesięczny wysyłany
    pocztą. Ale, że to niepotrzebne koszty dla banku, dlatego bank tą opłatą zachęca
    do rezygnacji z tej usługi. Po co nieaktualny wyciąg, gdy masz dostęp
    internetowy z bieżącymi danymi?