  • 1. Data: 2003-05-22 17:49:26
    Temat: Inkaso czeku zagranicznego banku
    Od: "MauaM" <m...@d...pl>

    Witam
    Czy możecie polecić mi bank, który szybko i przede wszytskim za niewielką
    prowizję rozliczy mi czek wystawiony przez zagraniczny bank.
    Z góry dziękuję
    Masia

  • 2. Data: 2003-05-22 18:13:49
    Temat: Re: Inkaso czeku zagranicznego banku
    Od: "Piotr 'Merlin' Krzciuk" <m...@o...pl>

    > Witam
    > Czy możecie polecić mi bank, który szybko i przede wszytskim za niewielką
    > prowizję rozliczy mi czek wystawiony przez zagraniczny bank.

    Dowolny oddział PEKAO SA (nie filia!) - opłata 10 pln, czas oczekiwania ca 5
    tygodni chyba, że będą mogli go skupić od ręki.

    Pozdrawiam,
    Merlin

  • 3. Data: 2003-05-22 19:11:40
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "MauaM" <m...@d...pl> skribis:

    >Witam
    >Czy możecie polecić mi bank, który szybko i przede wszytskim za niewielką
    >prowizję rozliczy mi czek wystawiony przez zagraniczny bank.

    BPH PBK

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/