  • 1. Data: 2003-05-22 14:36:32
    Temat: spot z agentem [kk z mBanku]
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    dzisiaj spotkal mnie ten zaszyt.......

    otoz wczoraj zadzwonil w/w, upewnil sie czy faktycznie
    skladalem wniosek etc...przypomnial mi jakie dokumenty powinienem miec,
    umowilismy sie dzisiaj w miescie, facet byl punktualny
    odebral ode mnie dokumenty = zasw. o zarobkach oraz ksero dyplomu
    podpisalem umowe (kolo nie dziwil sie, ze ja wczesniej przeczytalem)
    wreczyl TOiP oraz reg. wyd. i obslugi kk.........wszystko szybko i sprawnie

    obsluga na wysokim poziomie;

    poza tym ponoc jestem jednym z pierwszych, ktorzy podpisali umowe
    (Wroclaw) i karty mam sie spodziewac w pierwszej polowie czerwca

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 2. Data: 2003-05-22 14:44:39
    Temat: Re: spot z agentem [kk z mBanku]
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Bob" <b...@p...pl> wrote in message
    > dzisiaj spotkal mnie ten zaszyt.......

    Niem wiem jak sie mozna podniecac produktem ktory nie ma nic ekstra do
    zaoferowania. Jak mali chlopcy, jacys agenci, jakies niewiadomo co ;-))))

    KK sa w Polsce od dawna, oferta mB nie przewyzsza innych a tu ciagle ochy i
    achy.... Zapomnialem, przeciez to mBank.

  • 3. Data: 2003-05-22 15:04:48
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    he he a moze sie podroczymy GP jeden z najdluzszych a % calkiem małe :)
    wiec gdzies przewyzsza gdzie nie

  • 4. Data: 2003-05-22 15:16:41
    Od: o...@p...onet.pl

    > he he a moze sie podroczymy GP jeden z najdluzszych

    u nas, u nas... ale dalej sto lat a murzynami :)

    >% calkiem małe :)

    takie sobie :)

    oN

  • 5. Data: 2003-05-22 15:30:10
    Od: s...@p...onet.pl

    Jak mali chlopcy, jacys agenci, jakies niewiadomo co ;-))))

    I właśnie o to chodzi. Takie są najnowsze trendy w marketingu.
    Proponuje lekture kwietniowego Harvard Business Review.
    Artykuł o zmianach w podejściu do marketingu.
    (klient musi być zaskakiwany,szokowany...)

    A ci agenci (a'la Matrix), to na wielu działa:)

    cześć

  • 6. Data: 2003-05-22 15:49:30
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 22 May 2003 16:44:39 +0200 "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>
    wrote:

    > jacys agenci

    No wlasnie! Zawsze chcialem spotkas Dzejmsa Bonda! ;-)

  • 7. Data: 2003-05-22 19:37:36
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "domeczek" <S...@g...pl> wrote in message
    > he he a moze sie podroczymy GP jeden z najdluzszych a % calkiem małe :)
    > wiec gdzies przewyzsza gdzie nie

    2 dni GP robi Co riznice przy 52 dniach ?

    A % mnie grzeje, nie uzywak KK do kredytowania. Od tego ma linie w koncie,
    jest tansza.

  • 8. Data: 2003-05-22 19:38:47
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ci agenci (a'la Matrix), to na wielu działa:)

    Tak wiem, klient impulsywny to marzenie marketoidow. ja naszczescie jestem
    typem analitycznym i umiem porownac KK mB vc KK innych bankow w zakresie
    kosztow, ochrony itepe.

  • 9. Data: 2003-05-22 20:16:36
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    Użytkownik "WaSyL"
    > 2 dni GP robi Co riznice przy 52 dniach ?
    >
    > A % mnie grzeje, nie uzywak KK do kredytowania.

    a co cię grzeje ?? (bo mnie np Kobiety ;) ??

  • 10. Data: 2003-05-23 08:15:47
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    > a co cię grzeje ?? (bo mnie np Kobiety ;) ??

    hehe ;-) tak ONE rządzą światem ;-)