  • 1. Data: 2004-08-31 17:41:46
    Temat: Pekao SA - zlikwidowane konto - obciążono odsetkami
    Od: "Marcin Narzyński" <d...@T...USUN.posejdon.net>

    Witam.

    Mam dosyć dziwny problem.
    Bank PEKAO SA niedawno likwidował mi stare konto w związku ze zmianą notacji
    numerów kont.
    Procedura polegała na tym, że musiałem założyć nowe (inne) konto i zamknąć
    stare.
    Stare konto miałem od bardzo już długiego czasu zablokowane dla
    jakichkolwiek debetów. Minimalny dopuszczalny stan konta wynosił zero.

    Ostatniego dnia działania konta wypłaciłem z bankomatu 700 zł. Okazało się
    póżniej, że mniej więcej w tym samym czasie ktoś w banku wykonał przelew z
    mojego starego rachunku na nowy na taką kwotę, że owe 700 zł stało się
    wartością ujemną.

    Przyszło teraz do mnie saldo, na którym mam stan -710.92zł (10.92 to
    odsetki).
    Jakim prawem mam debet?
    Dlaczego bezprawnie obarcza się mnie odsetkami za błąd pracownika banku?
    Jak mam to uregulować, skoro rachunek jest zamknięty?
    Czy mam szansę obarczyć bank całą kwotą debetu - wynikłą w końcu z jakichś
    dziwnych błędów z ich strony?

    Pozdrawiam

    MN

  • 2. Data: 2004-08-31 18:42:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Narzyński" <d...@T...USUN.posejdon.net>
    napisał w wiadomości news:ch2det$3be$1@nemesis.news.tpi.pl...

    A nie zdziwiłeś się, że na nowym pojawiło się 1.400 zł zamiast 700 zł?

  • 3. Data: 2004-09-01 15:02:30
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.USUNTO>

    "Marcin Narzyński" <d...@T...USUN.posejdon.net> wrote in
    message news:ch2det$3be$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy mam szansę obarczyć bank całą kwotą debetu - wynikłą w końcu z
    jakichś
    > dziwnych błędów z ich strony?

    Mialem ten podobny problem - obciazenie z transakcji karta splynelo pozniej
    niz powinno, a wczesniej dokonali przelewu na kwote wyzsza niz powinni.
    Ostra zjebka pomaga :)
    Cofneli bezpodstawne naliczenie odsetek nastepnego dnia po telefonie

    powodzenia
    Piotr

  • 4. Data: 2004-09-01 17:43:02
    Od: "Marcin Narzyński" <d...@T...USUN.posejdon.net>

> [...]
    > Ostra zjebka pomaga :)
    > Cofneli bezpodstawne naliczenie odsetek nastepnego dnia po telefonie

    Odsetki odsetkami, zastanawiam się, czy można jakoś całą sytuację obrócić na
    moją korzyść. W końcu rachunek mam zamknięty, powinno być tam zero, a z winy
    banku jest mniej...

    MN