  • 1. Data: 2002-11-13 16:17:48
    Temat: Szukam Profit 12/01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pilnie szukam:
    Artykuł "Kto stoi za...inteligo" Profit 12/01 strona 28

    Niestety nie ma go w sieci, w czytelni SGH ani w Czytelnii ekonomicznej na
    Marszlakowskiej - wiec moze ktos by mnie poratowal - podsylajac
    zeskanowany?? Bylbym BARDZO wdzieczny....
    Z gory dzieki

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-13 16:33:56
    Temat: Re: Szukam Profit 12/01
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:aqttp1$1ak$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Marszlakowskiej - wiec moze ktos by mnie poratowal - podsylajac
    > zeskanowany?? Bylbym BARDZO wdzieczny....

    Mam ten Profit. Zaraz go zeskanuje i przesle Ci.

    Pozdr. Michał

  • 3. Data: 2002-11-13 16:52:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mam ten Profit. Zaraz go zeskanuje i przesle Ci.

    WIELKIE DZIEKI!!!
    :)

  • 4. Data: 2002-11-13 17:58:48
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>