  • 1. Data: 2002-11-13 16:57:33
    Temat: PRnews.pl a strony internetowe banków ?
    Od: s...@p...onet.pl

    Dziwi mnie(zaciekawia) jedna rzecz. Może to rodzaj strategii marketingowej/PR ?

    Na stronie pojawiają się różne nowe informacje, np. ostatnie:
    * od 14.11 nastapi zmiana %% w Multi
    * Lukas zacieśnia współpracę z Tu Europa, oferując nową formę ubezpieczenia
    (lokaty)....i inne.

    A jeżeli zajrzymy na strony internetowe tych banków, to nie ma o tym ani słowa.

    Cześć

  • 2. Data: 2002-11-13 17:21:50
    Temat: Re: PRnews.pl a strony internetowe banków ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A jeżeli zajrzymy na strony internetowe tych banków, to nie ma o tym ani
    słowa.

    Hmm - moze mnie tam powinni zatrudnic do aktualizacji danych? ;)

    Ale serio - zespol zajmujacy sie strona WWW, a biuro prasowe to dwa rozne
    dzialy. Niestety sam PR w bankach traktowany jest po macoszemu, a juz sama
    strona WWW w wiekoszci wypadkow to odrebny temat rozwazan.

    Tak wlasnie sie nosze z zamiaram popisania artykulu o ePRze w wykonaniu
    poszczegolnych bankow czy raczej pracy w tym zakresie rzecznikow prasowych
    (nie tylko tych 9ciu z ktorymi mam kontakt - z tymi, z ktorymi nie mam tez -
    niestety ale nadal w duzych bankach przewaza dalej myslenie - mnie to nie
    potrzeba, co sobie bede d. zawracal, ale jak napisalem - to juz zupelnie
    inna opowiesc...).

    Najwazniejsze, ze biuro prasowe/rzecznik wie o co chodzi - innie juz nie
    musza ;)

    Nie wiem jak w Lukasie, ale np. w Multi :
    http://www.multibank.pl/multibank/multipress.jhtml

    Jest tego samego lub nastepnego dnia (przynajmniej tak samo sa datowane - a
    informacje z wczoraj dzisiaj sa - wiec pewnie jutro sie pojawia).