  • 1. Data: 2012-07-14 19:55:22
    Temat: jakie konto dla nastolatka
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Hej,

    temat przewija się co jakiś czas. Przejrzałem archiwum i odpytałem wujka
    googla. Znalazłem ciekawe zestawienie:
    http://www.comperia.pl/_img/WYKRESY%20GRAFIKI/24_02_
    2012%20Konta%20dla%20nieletnich.pdf

    Sezam <26 ale wolałbym się trzymać z daleka od BPH
    ING nie znam
    izzyKonto spełnia warunek

    W tabelce brakuje Synka. Lepszy od izzy bo wszystkie bankomaty bezpłatne
    ale brak informacji o możliwości założenia dla nieletniego.

    Jakieś inne pomysły bądź uwagi do powyższego?

    P.S. Warunek konieczny: bezpłatność (konto i karta) bez kar za brak
    transakcji

    --
    radar

  • 2. Data: 2012-07-15 00:54:00
    Temat: Re: jakie konto dla nastolatka
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    radar <_sara_@_post_._pl_> w wiadomości
    news:jtsbq4$fon$1@news.dialog.net.pl napisał(a):
    > W tabelce brakuje Synka. Lepszy od izzy bo wszystkie bankomaty
    > bezpłatne ale brak informacji o możliwości założenia dla nieletniego.
    Można założyć jeśli ma co najmniej 13 lat ale jest jeden warunek:
    opiekun musi mieć konto w alior Sync
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2012-07-16 08:47:24
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-15 00:54, Mark pisze:
    > Można założyć jeśli ma co najmniej 13 lat ale jest jeden warunek:
    > opiekun musi mieć konto w alior Sync

    A to akurat nie problem. Przypomnij mi jeszcze czy działa jeszcze promo
    50+50?

    --
    radar

  • 4. Data: 2012-07-16 19:37:25
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    news:ju0ddl$btk$1@news.dialog.net.pl napisał(a):
    > A to akurat nie problem. Przypomnij mi jeszcze czy działa jeszcze
    > promo 50+50?
    Z tego co się orientuje żeby załapać się na tą promocję to trzeba było
    wziąć udział w ankiecie przed startem Alior Sync.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 5. Data: 2012-07-19 03:23:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "radar" ju0ddl$btk$...@n...dialog.net.pl

    > A to akurat nie problem. Przypomnij mi jeszcze czy działa jeszcze promo 50+50?

    Nie. Chyba 12 czerwca był ostatni dzień za rejestrację.
    A 12 lipca -- na kapitalne w BPH.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'