  • 1. Data: 2012-07-14 13:48:43
    Temat: Idea -druzynowa?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Ile dali bo chyba dzisiaj mieli podac ostateczne oprocentowanie.

  • 2. Data: 2012-07-14 14:00:02
    Temat: Re: Idea -druzynowa?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile dali bo chyba dzisiaj mieli podac ostateczne oprocentowanie.

    7% :)))))))

    Wygłupiaja się jak w przedszkolu. Nie śledziłem do końca, ale pewnie skończy się
    na 6,25 - 6,30.

  • 3. Data: 2012-07-14 21:09:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 7% :)))))))
    >
    > Wygłupiaja się jak w przedszkolu. Nie śledziłem do końca, ale pewnie
    > skończy się na 6,25 - 6,30.

    tak przyslali po poludniu 6,3%. To pani oferowala mi na 3-mies.
    indywidualna oferte 6,3%, takze nie skorzystam na 4-mies z tym samym
    oprocentowanie. Wydaje mi sie, ze wiekszosc wnioskow skonczy sie bez
    oplacenia. Jak nie zbiora depozytow bedzie kolejna akcja na lepszych
    warunkach, bo w koncu stacjonarny Getin daje 6,4%.

  • 4. Data: 2012-07-18 22:54:51
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

> [...]
    > oplacenia. Jak nie zbiora depozytow bedzie kolejna akcja na lepszych
    > warunkach, bo w koncu stacjonarny Getin daje 6,4%.

    Ja jednak "druzynowo" wyrwałem im te 6,5
    wziąłem do drużyny żonke i zamiast 2 indywidualnych
    zrobiliśmy jedną większą ;)

  • 5. Data: 2012-07-19 08:36:00
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 22:54, Waldek pisze:

    > Ja jednak "druzynowo" wyrwałem im te 6,5
    > wziąłem do drużyny żonke i zamiast 2 indywidualnych
    > zrobiliśmy jedną większą ;)

    Teraz w IB jest "elastyczna" na 6.3% od 1k, więc wolę tak, niż cegłę 50k
    zaledwie o 0.2% wyżej. (To tylko 8.22 zł miesięcznie różnicy na tej kwocie)
    Bardziej mnie uwiera to, że i tak za dużo kasy trzymam u Czarneckiego.
    A gdzie dywersyfikacja? ;)

    Ja tam jeszcze pamiętam (choć mnie to osobiście nie dotknęło, bo wtedy
    "żyłem giełdą") casus Grobelnego i jego BKO.
    Polecam, ku uwadze :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 6. Data: 2012-07-19 08:47:35
    Od: disnej <d...@g...com>

    > &quot;żyłem giełdą&quot;) casus Grobelnego i jego BKO.
    > Polecam, ku uwadze :)

    ciekawa lektura

  • 7. Data: 2012-07-19 14:37:13
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ja tam jeszcze pamiętam (choć mnie to osobiście nie dotknęło, bo wtedy "żyłem
    > giełdą") casus Grobelnego i jego BKO.
    > Polecam, ku uwadze :)

    A o banku Staropolskim zapomniałeś?

  • 8. Data: 2012-07-19 14:55:03
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 14:37, wiatrak pisze:

    > A o banku Staropolskim zapomniałeś?

    No jakżesz... :) Jedyny bank, który naprawdę upadł. (Jak na razie...)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 9. Data: 2012-07-19 19:19:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Jul 2012, SQLwiel wrote:

    > No jakżesz... :) Jedyny bank, który naprawdę upadł. (Jak na razie...)

    Swojego czasu byłem upominany do ostrożności ze względu na
    nisko latające kwantyfikatory :)
    (podobno zdarzały się bankructwa małych banków spółdzielczych,
    więc brak słów "duży ogólnopolski" jest istotny)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2012-07-19 23:16:20
    Od: " pp" <s...@W...gazeta.pl>

    SQLwiel <_...@g...com> napisał(a):

    > Ja tam jeszcze pamiętam (choć mnie to osobiście nie dotknęło, bo wtedy
    > "żyłem giełdą") casus Grobelnego i jego BKO.
    > Polecam, ku uwadze :)

    Pewnie masz racje, ze nie trzeba wszystkiego ladowac do jednego worka, tyle,
    ze stopy procentowe jakie byly kiedys a dzis to niebo a ziemia. Gdzie te
    czasy? ;)
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?
    title=Plik:BezpKasaOszczednosci.jpg&filetimestamp=20
    090311193455