  • 1. Data: 2013-05-13 00:08:38
    Temat: Sygma biesiadna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Sygma -- i biesiada... ;)

    Jestem w Białej, aby obejrzeć Alcatele i wziąć fakturę na wódę
    kupioną przed paru dnami... [jak im wyjaśnić, że wóda miała być
    dla zdrowia, z nakazu lekarza?...] Idę obok reanej Sygmy i mam
    pytanie -- wiem, że nie warto tam pytać, ale skoro idę dosłownie
    obok...

    Staram się wyjaśnić mój problem, ale trafiam na znany mi opór
    podejrzliwych ludzi wietrzących wszędzie podstęp i zmowę oraz
    spisek...

    -- Jeśli dostałem od Was zwrot 5% kosztów paliwa i o ten zwrot
    pomniejszę spłatę karty kredytowej, to uznacie, że kartę
    spłaciłem?

    -- Przecież pan spłacił swoja kartę.

    -- Właśnie nie spłaciłem. Mam spłacić na dniach.
    [jutro/dzisiaj -- w poniedziałek;
    terminem jest bodajże 15 maja]

    -- Przecież pan wypowiedział umowę o kartę.

    -- Tak, jedną wypowiedziałem, ale jest jeszcze jedna karta
    do spłacenia...

    -- To nie wiem. Trzeba zadzwonić.

    -- Mam zadzwonić?
    [widzę, że przerwałem zabawę biesiadną...]

    -- Tak.

    -- Ale rozumie pani, o co pytam?

    -- Chyba tak.

    -- Wpłaciliście mi zwrot 5% za wydatki paliwowe i chcę pomniejszyć
    spłatę karty o ten zwrot.

    -- Trzeba zadzwonić i spytać.

    -- Powiedzmy, że na wyciągu jest 500 złotych do spłacenia,
    ale dostałem od was 30 złotych z tytułu zwrotu 5% za
    paliwo, więc chcę wpłacić tylko 470 złotych i pytam,
    czy w takim wypadku uznacie, że karta jest spłacona.

    -- Rozumiem. Trzeba zadzwonić.

    Jakoś tak było..

    Tylko strata czasu -- jakże cennego...

    -=-

    Mówię matce, że gdybym był przełożonym takiej pracowniczki,
    gdybym odwiedził jakaś placówkę na rubieży ubrany łikendowo ;)
    i zostałbym tak potraktowany, to bym wywalił z roboty...

    Matka mi na to:

    -- Skąd wiesz, że ona nie jest znajomą [czyli kochanką] szefa...

    -=-

    Nie będę ryzykował -- wygrzebałem plastyk, spłacę wszystko i wydam gdzieś te kilka
    dych.
    Sygma dawała 5% za paliwo. Karta matki, samochód mój, kupiony na firmę ojca,
    pieniądze banku...

    Szatander ;) ubrany na zielono-niebiesko dać ma 5 dych miesięcznie.
    Co nie pójdzie na Sygmę (głownie ojciec tankował) pójdzie na BZWBKKBitd...

    Najpierw było 3% z Dobrego później 4% merytoryczności, 5% realnej Sygmy a teraz
    Szatander...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'