  • 1. Data: 2002-01-29 22:35:31
    Temat: Sybir i Mbank - EOT
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    Aby zakonczyc temat wplat na poczcie zacytuje Wojtka Bolanowskiego z
    Forum mBanku:

    Po konsultacji z KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa) naszych specjalistów
    mogę udzielic następującej odpowiedzi:
    "
    Decyzja podjęta w dniu 01 stycznia 2002r. przez Krajową Izbę
    Rozliczeniową (Regulamin Dokonywania Czynności przez KIR § 4 punkt 5)
    mówi o tym, iż wszystkie oddziały wszystkich banków muszą mieć
    możliwość odebrania jak i wysyłania przelewów w systemie Elixir.
    mBank od 1 lutego w ogólnokrajowej tabeli powiązań (obowiązuje w
    każdym z banków-konieczność wgrywania) będzie widoczny tylko i
    wyłącznie jako uczestnik rozliczeń w systemie Elixir (brak będzie
    możliwości wygenerowania pliku zawierającego rozliczenia Sybir).
    "
    czyli odpowiadając na wszystkie pytania:
    do mBanku każdy bank bedzie wysyłał w systemie ELIXIR i musi mieć taka
    mozliwość
    pytania dotyczace Banku Pocztowego (wplaty na poczcie) także podlegają
    tej regule:
    Bank Pocztowy zapewnil naszych specjalistów, ze wszelkie przelewy z
    tego banku do mBanku beda realizowane, z natury rzeczy zaś będą
    realizowane w systemie Elixir
    Pozdrawiam
    Wojciech Bolanowski

    PGR

  • 2. Data: 2002-01-29 22:41:28
    Temat: Re: Sybir i Mbank - EOT
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyłącznie jako uczestnik rozliczeń w systemie Elixir (brak będzie
    > możliwości wygenerowania pliku zawierającego rozliczenia Sybir).

    Wiemy, wiemy tylko ja radze sobie przypomiec ile czasu trwalo zanim
    wszystkie oddzialy bankow 'dowiedzialy' sie ze taki mBank istnieje ;).
    Mysle, ze w pierwszych dniach moga byc problemy.
    Po drugie zapytam.... dlaczego specjalisci mBanku nie skonsultowali sie z
    KIRem przed umieszczeniem siejacego zamieszanie komunikatu w aktualnosciach?
    Za to kazano pilnowac klientom zeby przelewy byly wysylane ELIXIRem... Eh.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza